Gå til innhold

Hvordan opplever du tafsing i forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når partner tafser. Hvordan er dine opplevelser?

Anonymkode: 53069...216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, han tafser aldri, tror ikke han begjærer meg. Skulle ønske han tafset.💔

Anonymkode: 27f4c...a3c

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet

Partner tafser ikke, fordi jeg fra start har vært tydelig på at tafsing i utide ikke er noe som tenner meg, men derimot får det meg ukomfortabel. Jeg har såklart ikke lagt dette frem som kritikk, men som "jeg får mye mer lyst av at du ..." eller "jeg foretrekker mye heller å bli tatt på etter at jeg har rukket å bli litt med". Så ville jeg blitt tydeligere hvis han ikke tok poenget.

Vi tar såklart på hverandre i intime situasjoner, men i hverdagen i situasjoner som matlaging etc er han helt med på at kjærlig nærhet er mer givende enn tafsing, og i mer intime situasjoner er jo det gunstig for oss begge at jeg blir tent og revet med, så han har også lært at det er lurt å vente med tafsing til jeg er mer mentalt med.

Anonymkode: aadcf...592

• Nyttig 2
Skrevet

Elsker at han tafser på meg. Føler meg begjært. For det første så blir jeg glad av at han fortsatt ikke kan gå forbi meg uten å ta på meg og for det andre så holder det sexlysten oppe da det blir litt mildt forspill gjennom hverdagen. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Frkego skrev (3 minutter siden):

Elsker at han tafser på meg. Føler meg begjært. For det første så blir jeg glad av at han fortsatt ikke kan gå forbi meg uten å ta på meg og for det andre så holder det sexlysten oppe da det blir litt mildt forspill gjennom hverdagen. 

Samme her. 

Anonymkode: 574c7...132

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi tafser på hverandre hele tiden. Det er kjærlighetsspråket vårt. Uten tafsing hadde det ikke vært et forhold for meg. 

Anonymkode: 2a548...65f

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg synes tafsing er bare hyggelig. Men det er også fordi jeg vet at han har respekt for meg, min kropp og mine grenser. Hvis jeg sier stopp, så stopper han. 

Hadde han ikke vært sånn, hadde jeg motsatt meg tafsing.

Anonymkode: e6fa9...b89

• Liker 2
Skrevet

Syns det er koselig, vi gjør det hele tiden. Jeg gir beskjed om jeg har vondt er sted (typisk ved mensen) og ha unngår han hvor jeg har vondt. Vi lytter til hverandre og respekterer hverandre.

Anonymkode: dc50b...ac5

• Liker 2
Skrevet

Fordi han ikke tafser på upassende tidspunkter og umiddelbart avslutter dersom jeg skulle gi uttrykk for at jeg ikke er mottakelig, så er tafsing i mitt forhold utelukkende en positiv opplevelse. 

Anonymkode: f5284...a90

• Liker 3
Skrevet

Elsker at han tafser på meg, det gjør at jeg føler meg elsket.

Mitt kjærlighetsspråk er hovedsakelig nærhet og tid, og det er det han gir meg når han tafser.

Elsker spesielt når vi sover, og han i søvne holder rundt meg, knar på puppene mine eller magen min 

I freaking love it!!!!

Anonymkode: e898b...990

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Må tafse 😅 Kysse, holde, klemme, ta på rumpa hans 😜

Skrevet

Regner med at tafsing i denne tråden er uønsket seksuell berøring. Ikke ønsket, da det selvfølgelig ikke er noe å diskutere.

Tenker man i forhold må være rause begge veier når det gjelder tafsing.

Raus med å ikke lage noe stort av å bli tafset på.

Raus med å ikke bli sur og sår hvis din partner sier ifra at den ikke setter pris på tafsing.

Skrevet

Liker tafsing, men med en eks ble det for mye. Klapse på rumpa og beføle rumpa og alltid, hvis det var Kos, kyss eller klem, tafs. Det var slitsomt. Hver dag hele tiden. Alt med måte.

Anonymkode: 1962f...479

• Liker 1
Skrevet

Her tafser vi begge, og det er bare koselig og normalt oss to mellom. Opplever det som kos og komplimenter. Vet imidlertid ikke om jeg hadde likt det om han brått gikk rett på underlivet. Det gjør ingenting av oss egentlig. Det er mer rumpe, pupper og å trykke seg inntil, og om det beveger seg til underlivet går det mer gradvis og naturlig liksom. Å plutselig få en hånd i skrittet tror jeg ikke at jeg hadde likt. 

• Liker 1
Skrevet

Vi tafser, stryker, beføler og kliner fra morgen til kveld ❤️

Anonymkode: 2bbcf...8af

• Hjerte 1
Skrevet

Elsker det!!

Hver gang mannen min går forbi meg,eller setter seg hos meg,'tafser'han på meg.

Han elsker meg og begjærer meg,og det føles godt❤️jeg føler det på samme måte mot han❤️

Vi har vært sammen 12 år og gift 11 år❤️jeg føler meg veldig heldig❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fremmed fugl skrev (53 minutter siden):

Regner med at tafsing i denne tråden er uønsket seksuell berøring. Ikke ønsket, da det selvfølgelig ikke er noe å diskutere.

Tenker man i forhold må være rause begge veier når det gjelder tafsing.

Raus med å ikke lage noe stort av å bli tafset på.

Raus med å ikke bli sur og sår hvis din partner sier ifra at den ikke setter pris på tafsing.

Jeg regner med at poenget i tråden er å høre om tafsing er ønsket eller ikke.

Anonymkode: ea718...8be

• Liker 1
Skrevet

Tafser mye her også, men er i noen setninger jeg har sagt han kan holde seg unna brystvortene mine. Det er for meg det som tenner meg under forspill og sex, og er fryktelig ubehaglig om jeg ikke er der, eller det faller seg naturlig at vi skal ha sex. Ikke alltid han helt hører der, men gitt mange andre lovlig steder og klå, så han prøver på det. Men så er han en puppe mann 🙄🤣❤️

Anonymkode: 8111b...810

Skrevet

Vi er tafsere og vi elsker det ❤️ Tafsing, kyss, klining, stryking og klemming fra morgen til kveld, vi er veldig fysiske med hverandre. MEN vi er begge samtykkende, og jeg vet med 100% siklerhet at hadde en av oss sagt nei eller stopp hadde vi stoppet sporenstreks. Og det er vel her cluet ligger, å ha respekt for hverandres grenser så tafsing blir gøy og kos, ikke overtramp. 

Anonymkode: 4b464...3d7

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi er veldig fysiske og tafser hele tiden, jeg elsker det. Det er begges kjærlighetsspråk.

Anonymkode: ce009...f32

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...