AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Ikm-dagen er i dag, og jeg har hanglet litt hele uka. Føler meg totalt utmattet og trøtt, fryser lett (ikke feber) og har begynt å bli kvalm. De to siste dagene, men spesielt i dag, har jeg reagert veldig på lukter også. Kjente magen vrengte seg da jeg kjente matlukt på butikken i stad, og der jeg sitter og jobber hjemme lukter det såpe. Klarte ikke å sitte der mer nå pga. såpelukta. Fikk veldig tidlige symptomer forrige svangerskap også, fikk seriøst ømme pupper samme dag som festeblødningen og hadde det konstant ut hele 1. trimester. Men luktømfintlighet så tidlig? Kan det virkelig være pga. et eventuelt svangerskap? Noen erfaringer? Anonymkode: c4260...c24
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Jeg ble fort ømfintlig for lukter men husker ikke dog hvor tidlig. Men hang sammen med kvalmen. Men jeg er litt ømfintlig fra før av.. tåler sterke lukter dårlig og blir fort kvalm generelt sett. Kan også hende at du brygger på noe? Anonymkode: c12ce...5f1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Skrevet 31. august 2023 Jeg skjønte (mistenkte veldig sterkt, i alle fall) at jeg var gravid da jeg satt på bussen og ble veldig, veldig obs på både kroppslukt og ånde til flere medpassasjerer - før ikm. Dette har skjedd i 2 av 3 svangerskap, så jeg vil ikke tro det er helt tilfeldig. Anonymkode: 3819e...762
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 Jeg reagerte på lukt rundt IKM. Men jeg reagerte ekstremt på lukt i sist svangerskap også.. Det å gå på butikker er ett mareritt for jeg reagerer veldig på parfymelukt av folk som går forbi, kroppslukt og matlukt 🙈 Var vel sånn til rundt uke 20 sist.. Håper det går over raskere denne gang. Anonymkode: 5ea38...fdd
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #5 Skrevet 31. august 2023 Ts her. Ble så mistenksom, så jeg dro og kjøpte test. Og jeg er gravid! 😄 Holder på å stryke med av lukten av samboers parfyme, mine egne hender etter å ha vasket dem med såpe, og all slags matlukt. Håper ikke dette varer lenge! Anonymkode: c4260...c24 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #6 Skrevet 31. august 2023 Gratulerer! Var sånn jeg skjønte jeg var gravid - en uke før ikm - med yngste. Holdt på å kaste opp av lukten av en person som jeg normalt sett ikke reagerte på lukten av. Med meg varte det dessverre hele svangerskapet. Anonymkode: c051b...52c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gratulerer! Var sånn jeg skjønte jeg var gravid - en uke før ikm - med yngste. Holdt på å kaste opp av lukten av en person som jeg normalt sett ikke reagerte på lukten av. Med meg varte det dessverre hele svangerskapet. Anonymkode: c051b...52c Takk! Huff, det hørtes ikke gøy ut. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg problemer med diverse lukter i uke 8 eller noe, men det varte kun noen få uker. Kan jo håpe jeg er like heldig denne gangen 😅 Anonymkode: c4260...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå