AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Har ønsket den meg lenge og bestilte på nett. Ble så skuffa da jeg fikk den og innså at jeg nok kanskje ikke har de rette skuldrene for denne type veske. Den sklir rett av! Synes det det ser så klassisk og pent ut med skulderveske, så vil gjerne få det til. Vet jeg har stive og anspente skuldre.. Kan trening endre skulderfasongen slik at de blir mer rette? Anonymkode: cc9a2...437
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Kan du ikke bare ha den på kryss over kroppen? Anonymkode: 62887...5ee
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Skrevet 31. august 2023 Cross over er eneste vesketypen jeg orker. Blir jevnere vektfordeling også Anonymkode: b393a...ada 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 Hvor lett den sklir av, har også mye med materiale på vesken, og materiale på klærene du har på deg. Det har ikke så mye med kroppsformen din å gjøre. Jeg har noen vesker som sklir rett av alt, som er i glatt materiale, og jeg har noen jakker som er helt håpløse med alt av vesker. Du bør undersøke veskene litt før du kjøper dem, og kjenne på hva de er laget av. Er det helt glatt stoff, sklir de av alt. Anonymkode: ef863...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå