Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varm tang skal brukes etter mascara, vanlig vippetang før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bruker du vippetangen etter at du har påført maskara? Jeg bruker vippetang først, påfører deretter maskara, og jeg bruker ikke vannfast. Har sjelden problem med at ikke bøyen sitter.

Bruker først (vanlig) vippetang, så vannfast maskara. Vil ikke tenke på hvordan det hadde blitt om jeg gjorde motsatt. :overrasket:

Skrevet

Hmm, eg får ikkje tanga til å virka...Skal eg holda lenge?

Skrevet
Hmm, eg får ikkje tanga til å virka...Skal eg holda lenge?

Mulig du har fått samme type tang jeg kjøpte i billigbutikk i utlandet. Den virker ikke, blir ikke varm nok :forvirret:

Jeg hadde en fra lookfantastic før som var helt super, men den gikk i stykker ganske fort.

Så jeg vet hvordan den egentlig skal virke..

Skrevet

Korleis skal eg reingjera den? Det blir jo masse mascarasjit på den?

Skrevet
Min erfaring med vanlig vippetang er at den kun fungerer i kombinasjon med vannfast maskara. Ikke spør meg hvorfor.

Enig med deg i det.

Ante ikke at det fantes varm tang for vippene. *løp og kjøp* Men hvilken bør jeg kjøpe?

Skrevet

Jeg har aldri hørt om denne dingsen før, men nå fikk jeg veldig lyst på en! :hoppe:

Skrevet
Korleis skal eg reingjera den? Det blir jo masse mascarasjit på den?

Jeg gnir den bare over et fuktig håndkle når den er varm, så løsner restene så lett som bare det :)

Gjest diorgirly
Skrevet

Jeg bruker en elektrisk vippetang fra ModelCo, fungerer kjempebra! Må si jeg ble skikkelig positivt overrasket, vippene bøyer seg virkelig, og de holder, lenge :sminkedokke:

Men som nevnt tidligere her, så sluker den batteri :overrasket:

Skrevet

Men, kom igjen da folkens? Hvordan bruke de slik at buen man får ikke synker igjen så snart vippene blir "kalde" igjen?

Skrevet
Men, kom igjen da folkens? Hvordan bruke de slik at buen man får ikke synker igjen så snart vippene blir "kalde" igjen?

Retter dine seg ut når de blir kalde?

Skrevet

Bruk vannfast mascara.

Skrevet

Nææ, ikke akkurat. Men, det er finest bue med en gang jeg fjerner tangen. Så føler jeg at den liksom ebber litt ut etter noen minutter :(

Gjest Camilla
Skrevet
Jeg har den fra Eylure, fås på Vita. Effekten er super, du kan bygge opp slik du vil, og bøyen holder. MEN: Den SLUKER batteri!!! Det har jeg lest om at alle slike tenger gjør. :roll:

Hvor mye koster denne?

Mvh Camilla!

Skrevet
Hvor mye koster denne?

Mvh Camilla!

Tror jeg skrev lenger oppe i tråden...Den koster 179,-

Skrevet (endret)

Nå har jeg bestilt fra Lookfantastic, og klør i fingrene etter å prøve den ut. Tilbakemelding kommer. :)

Endret av Tusseline
Skrevet

Innlegg slettet. I henhold til Kvinneguidens regler er reklame for eget foretak ikke tillatt. Se gjerne her angående annonsemuligheter.

Linker i signatur og innlegg er greit så lenge det ikke er til ditt eget registrerte foretak.

- lillesky (mod)

Skrevet

Nå har jeg fått prøvd den ut, men kan ikke si at jeg er fornøyd. :klø: Hvordan bruker dere den? Først skal den varmes opp, til de røde stripene blir hvite. Den er grei, så plasserer jeg tange på øyevippene og venter noen sekunder, og "grer".

Tips til en nybegynner?

Skrevet

kasslags kjypte du tussline?

den gull eyecutl eller den nyaste lash wand heated?

Skrevet

Jeg har fått den fra lf, men vet ikke om den virker? Skal man ikke kunne kjenne noe sted at den blir varm, eller i det minste at det lyser rødt der det er ei lita lampe?

Får ikke noen reaksjon jeg :sur:

Fru Nitha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...