Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet ut Eyecurl (eletrisk vippetang)? Fornøyd? Er det mulig å bygge opp "bøyen" etter eget ønske, slik som med vanlig vippetang?

Videoannonse
Annonse
Gjest !BettyBoob!
Skrevet

Ja, jeg har den. Jeg er fornøyd.

Noen er litt misfornøyd med denne, men jeg tror det er fordi at de nr 1: bruker den feil, eller nr 2: ikke venter på at den skal bli varm, eller nr 3: at de ikke tar på mascara FØR de bruker den. :ler:

Man må få lagt til en slags teknikk, og når man får til det er den superduper.

Jeg får til å bøye mine vipper slik jeg vil ha dem, som man gjør med vanlig vippetang. :)

Skrevet

Jeg har den fra Eylure, fås på Vita. Effekten er super, du kan bygge opp slik du vil, og bøyen holder. MEN: Den SLUKER batteri!!! Det har jeg lest om at alle slike tenger gjør. :roll:

Skrevet

Takk for svar.

MEN: Den SLUKER batteri!!! Det har jeg lest om at alle slike tenger gjør. :roll:

Det har jeg hørt, men hvor ofte er det snakk om å bytte? Kvaliteten skal det visst også være så som så med, men jeg er så nyskjerrig. :sjenert:

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min Eyecurl(kjøpt på Lookfantastic.com). Nå skjønner jeg ikke at jeg klarte meg uten tidligere ;) Men enig med Elphaba i at batteriene fort blir oppbrukt...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Eye curlen, men nå skal det sies at det er andre ting jeg har som sluker mange flere batterier enn eye curlen gjør ;)

• Liker 1
Skrevet

jeg har brukt min daglig i en måned på 1 AA batteri - synes ikke det er ille. Kjøpte den på postordre til 49 kr og er superfornøyd. Mye bedre enn vanlig tang synes jeg.

Skrevet

Jeg kjøpte min en uke før jul, og etter to uker (og ikke daglig bruk) var batteriet tomt.

Skrevet

Kvar kan eg få kjøpt denne eyecurlen (bortsatt frå Lookfantastic)? Den kostar 206 NOK på Lookfantastic alt i alt, då blir det vel fare for tolldrit?

Skrevet

Har du, Skravla (eller noen andre) erfaringer fra den nettsiden?

Skrevet

Nei, jeg har ingen personlig erfaring med denne siden. Har bare hatt den liggende som favoritt en stund.

Skrevet
Har du, Skravla (eller noen andre) erfaringer fra den nettsiden?

Eg bestilte akkurat...ser ut som ei grei side :) og det var mange fargar å velga mellom :hoppe:

Skrevet
Eg bestilte akkurat...ser ut som ei grei side :)

Tilbakemeldinger mottas med takk. ;)

Skrevet
Tilbakemeldinger mottas med takk. ;)

Bestillingen og alt verkar til no greit, skal sei i frå når eg mottek det :)

Skrevet

Helt greit fornøyd. Men jeg lurer på hvordan man skal bruke den for at buen skal holde lenge? Jeg føler at vippene blir bra så lenge de er litt varme, men når det kjølner igjen, så blir de vanlige. Hva gjør jeg feil? Hvordan bruke den riktig? Til dere som er kjempefornøyde, kan dere gi meg tips?

Skrevet

Min erfaring med vanlig vippetang er at den kun fungerer i kombinasjon med vannfast maskara. Ikke spør meg hvorfor.

Skrevet

Skriver under på det med vannfast mascara; det samme gjelder den varme vippetangen. I hvertfall holder bøyen betraktelig lengre.

For Eyelure-tangen som jeg kjøpte på Vita, betalte jeg 179 kroner. Ikke så ille i tilfelle jeg skulle finne på å hate den, eller at nyhetens interesse falmer fort (noe den har en tendens til å gjøre hos meg).

Skrevet
Min erfaring med vanlig vippetang er at den kun fungerer i kombinasjon med vannfast maskara. Ikke spør meg hvorfor.

Bruker du vippetangen etter at du har påført maskara? Jeg bruker vippetang først, påfører deretter maskara, og jeg bruker ikke vannfast. Har sjelden problem med at ikke bøyen sitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...