Gå til innhold

Vekkerklokke som kun vibrerer?! Hjelp 🥹

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen har en fryktelig uvane der han føler at han "må" slumre alarmene sine hver 10 minutt i en time før han faktisk står opp. Han mener at han MÅ ha det slik fordi han sover tungt. Noe jeg tenker er bullshit fordi noe er det med den siste alarmen som gjør at han skjønner han må opp, også legger han seg veldig seint da.. 

Uansett dette har tidligere vært et irritasjonsmoment men jeg har klart å leve med det siden jeg likevel sto opp og skulle dra på jobb. Nå har vi fått en baby i hus og det er helt uholdbart at alarmene både skal vekke meg og baby når jeg allerede går på lite søvn. Det respekterer han til en viss grad men med stor misnøye. Vi ønsker veldig å fortsette å sove i samme soverom. Så jeg vil være løsningsorientert og tenkte at sånn vibrerende alarm hadde vært noe kanskje? 

Det må jo være flere her som har gått gjennom det samme og klart å komme på en løsning (utenom å sove på forskjellig rom)? Finnes det gode alarmer som kun vibrerer slik at jeg og baby merker minimalt til det samtidig som at samboeren merker den godt? 

Anonymkode: 867ca...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste mobiler kan settes på kun vibrerende modus på vekkerklokke funksjonen? 

Anonymkode: 64cf0...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme med smart/aktivtetsklokker. De vibrerer. 

Anonymkode: 64cf0...e8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg har samme problemet som mannen din. Jeg reagerer ikke på alarmer, så må ha på MANGE. Det er grusomt. Forsøkte å sette en vekkeklokke i andre enden av rommet, slik at jeg måtte reise meg opp for å skru den av, men den sov jeg bare gjennom. 

Tror noe sånt er løsningen:

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/radio-og-stereo/vekkerklokke-og-klokkeradio/vackarklocka-med-sangskakare-svart/408247#features

Anonymkode: a4e6d...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes veldig kraftige spesialvibratorer beregnet for døve. Kan vekke de døde. Vet ikke hva de koster men nok ikke så veldig billige. Vestfold audio er en produsent i hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

n_97 skrev (1 minutt siden):

Finnes veldig kraftige spesialvibratorer beregnet for døve. Kan vekke de døde. Vet ikke hva de koster men nok ikke så veldig billige. Vestfold audio er en produsent i hvertfall. 

DIsse vil vekke TS og.

Anonymkode: 16e48...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...