Gå til innhold

Hva kan dette være? Blodkar eller åreknuter nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Googlet meg ihjel.. men, jeg fødte sist for 14 år siden. Hadde ikke dette da men kommet de siste årene en etter en. Små bulende prikker på ytre kjønnlepper. Kan stikke hull på de å de blør masse. Virker som de har noe med blodkar å gjøre. Kan ikke merke noe symptom på åreknuter men bare lurer på om noen vet hva det jeg har heter? Eventuelt hvilken klinikk kan fjerne det?  🙈 

Anonymkode: 52e98...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en time hos en gynekolog. Bedre enn Google ;) 

Anonymkode: 939ee...c58

• Liker 1
Skrevet

Bestill time hos gynekolog nå med en gang, så får du et sikkert svar og hjelp hvis du trenger det. Kvinneguiden kan ikke brukes til dette.

Anonymkode: 79c61...800

Skrevet

Har tatt d opp med gynekologen min. Han sier det så ut som inngrodde hår.. men d var nok ikke tilfelle. Den gangen plaget d meg ikke så mye. Tror d går mere på hudplager enn det at det sitter nedentil.. men er usikker på hvor jeg henvender meg. Kanskje volvat?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har tatt d opp med gynekologen min. Han sier det så ut som inngrodde hår.. men d var nok ikke tilfelle. Den gangen plaget d meg ikke så mye. Tror d går mere på hudplager enn det at det sitter nedentil.. men er usikker på hvor jeg henvender meg. Kanskje volvat?

Uansett burde en gynekolog kunne si hvor du evt kan henvende deg om ikke hen kan hjelpe deg. Jeg selv har fått påvist en hudlidelse nedentil hos gynekolog. Hun tok vevsprøve og sendte inn for meg. Kanskje gå til en annen gynekolog for sec op

Anonymkode: 3dafe...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...