AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg begynner å bli i slutten av 30 åra og merker at det naturlige håret mitt er ikke så tykt som det engang var og det blir fort slitt ødelagt i tuppene så det er vanskelig å spare det til å bli langt . Hva er beste måten å « jukse» med håret på for å få det lengre å lengre og tykkere ? Anonymkode: b64d3...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Del Skrevet 31. august 2023 Hodebunnsmassasje, vær flink å Kure og bruke hårolje, ikke bruk så mye varmebehandling og stylingprodukter, vær forsiktig om du må gre det vått, få i deg nok b-vitaminer, sov på putetrekk av silke eller sateng, ha håret i løs flette på natt, ikke bruk stramme hårstrikker. Anonymkode: c9c7a...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg har og problemer med veldig tynt, pistrete og glatt hår. Er i 30 åra. Har prøvd alt. I mange år. Merker ingen forskjell. Tror eneste som hadde hjulpet er hair extensions. Da blir det tykt og langt. Jeg har ikke fått prøvd dette enda. Jeg har brukt tusenvis på produkter som skal gjøre det tykt, gi volum osv. Det ser bare helt dødt ut 😞 en stor sorg for meg. Anonymkode: 435f8...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har og problemer med veldig tynt, pistrete og glatt hår. Er i 30 åra. Har prøvd alt. I mange år. Merker ingen forskjell. Tror eneste som hadde hjulpet er hair extensions. Da blir det tykt og langt. Jeg har ikke fått prøvd dette enda. Jeg har brukt tusenvis på produkter som skal gjøre det tykt, gi volum osv. Det ser bare helt dødt ut 😞 en stor sorg for meg. Anonymkode: 435f8...285 Ja jeg har ingen erfaring med extentions men har lurt på dette jeg også. Vet det finnes mer permanente hairextentions som man setter på og tar av hos frisør ? Noen som har erfaringer med disse? Ps. Jeg er ts og moderator må bare flytte innlegge mitt hvis det ligger i feil underforum. Anonymkode: b64d3...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #5 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja jeg har ingen erfaring med extentions men har lurt på dette jeg også. Vet det finnes mer permanente hairextentions som man setter på og tar av hos frisør ? Noen som har erfaringer med disse? Ps. Jeg er ts og moderator må bare flytte innlegge mitt hvis det ligger i feil underforum. Anonymkode: b64d3...8c7 Det beste er å gjøre det hos frisør ja. Da det blir bedre resultat. Men koster mellom 5-10 000. Og må skiftes etter 3-6 mnd. Anonymkode: 435f8...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå