Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som traff sin nåværende mann i 2012/2013, en del år siden i hvert fall. 
De møttes på nettet og ble gode venner ganske fort, fant på mye sammen osv. Men denne mannen hadde sagt at han ikke var ute etter noe forhold og det var visst ikke hun heller. De var selvfølgelig intime og venninnen min var kjempe forelsket i han, selv om hun mente noe annet. Uansett, en kveld tar denne mannen med seg ei annen kvinne hjem fra byen, noe han var helt ærlig om da hun spurte dagen etter. Dette knuste selvfølgelig venninnen min, akkurat som alle ville blitt kjempe triste visst den de var forelsket i var med noen andre. 

Jeg var frekk nok til å si at han strengt tatt hadde helt lov til å gjøre sånn, siden de begge var enige om at de ikke ville ha forhold og hadde heller ikke hatt noen prat om å være eksklusive. 

Det gikk ikke lange tiden før hun kontaktet han igjen, kanskje rundt to uker. De snakket om å bare være med hverandre osv, dette var vel et godt år etter at de begynte å henge sammen. Uansett så utviklet dette seg til et forhold og de er gift i dag og har fått to barn. 

Nå kommer den delen hvor jeg mener hun er urimelig.

Denne mannen er kjempe snill, en god pappa og en god ektemann. Han stiller opp der det trengs, kjøper ofte med blomster/gave til henne på vei hjem fra jobb. Er rett og slett utrolig flink til å sette pris på henne og ungene. Hun klager aldri over han, skryter veller heller ganske mye og vet at han er en skikkelig catch. 
Men av og til kan hun tenke tilbake på "den andre kvinnen", hun som han hadde med seg hjem fra byen for ca.10 år siden, da de ikke var sammen (annet enn i hennes hode). Hun kan da bli passiv aggressiv mot han, mindre kjærlig og egentlig litt kjip. Jeg syns dette er helt horribelt og mener hun overreagerer, å faktisk trenger hjelp til å innse at hun ikke kan holde på slik. 
Jeg forstår jo at det var veldig vondt for henne den gangen, men allikevel. Han var jo ikke utro eller noe. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 358d0...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun må jobbe for å legge det bak seg. Hun har valg han, og han har valgt henne. Fortid er fortid, det får ingen av de gjort noe med. Synes Hun det var så ille den gang, burde Hun strengt tatt aldri giftet seg med han. Hun valgte han etter at det skjedde. Skjønner at det føles vondt, men å være bitter i så lang tid etter, vil bare fortære hele forholdet 

Anonymkode: 245bd...a82

• Liker 3
Skrevet

Psykiatri…

Anonymkode: 73305...1f5

• Liker 1
Skrevet

Hun saboterer forholdet.

Hun valgte ham tross alt då hun må bare svelge de følelsene når de dukker opp.

Anonymkode: ec31e...56e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...