Forvirret23 Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Før barn gikk jeg med høye heler alltid. Jeg klarte å løpe i de, hoppe, danse og gå. Nå klarer jeg ikke å gå normalt i de, elsker skoene, men bruker de ikke av denne årsak. Noen tips til å gå litt normalt i høye heler igjen
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Da vet du jo egentlig teknikken, det har bare blitt uvant for deg. Så kreves øvelse for at du skal bli vant med det igjen☺️ Anonymkode: db2f1...677 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Det er da bare å gå. Tråkk på hælen og off you go! Kvalitetssko er ikke vanskelig å gå i, billigsko er helt ræva. Anonymkode: c774b...a6f 1
flusa Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er da bare å gå. Tråkk på hælen og off you go! Kvalitetssko er ikke vanskelig å gå i, billigsko er helt ræva. Anonymkode: c774b...a6f Dette! Skikkelige sko,er ikke vanskelig å gå i! Rimelige,derimot..
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #5 Skrevet 31. august 2023 8 hours ago, Forvirret23 said: Før barn gikk jeg med høye heler alltid. Jeg klarte å løpe i de, hoppe, danse og gå. Nå klarer jeg ikke å gå normalt i de, elsker skoene, men bruker de ikke av denne årsak. Noen tips til å gå litt normalt i høye heler igjen Du må bare vende deg til det igjen, gå med de så ofte som mulig så er du tilbake som får in no time😊 Anonymkode: 5cbc7...070 1
Forundret.. Skrevet 31. august 2023 #6 Skrevet 31. august 2023 Forvirret23 skrev (8 timer siden): Før barn gikk jeg med høye heler alltid. Jeg klarte å løpe i de, hoppe, danse og gå. Nå klarer jeg ikke å gå normalt i de, elsker skoene, men bruker de ikke av denne årsak. Noen tips til å gå litt normalt i høye heler igjen Bruke dem hjemme til det sitter igjen? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #7 Skrevet 31. august 2023 7 minutter siden, Forundret.. said: Bruke dem hjemme til det sitter igjen? Ja😊 Anonymkode: 5cbc7...070 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #8 Skrevet 31. august 2023 Ingen vidunderkur her, det er kun øvelse (og kvalitetssko) som funker. Er mann selv, men bruker høye hæler to ganger i året (long story). Før jeg skal bruke de, så øver jeg hjemme i ca 2 uker i forkant. Det gjør underverker!☺️ Anonymkode: 30c12...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #9 Skrevet 31. august 2023 Forvirret23 skrev (11 timer siden): Før barn gikk jeg med høye heler alltid. Jeg klarte å løpe i de, hoppe, danse og gå. Nå klarer jeg ikke å gå normalt i de, elsker skoene, men bruker de ikke av denne årsak. Noen tips til å gå litt normalt i høye heler igjen jeg synes og det var vanskelig etter barn. Tror kanskje det delvis skyldes at føttene endrer seg under svangerskap, så de gamle skoene ikke passet perfekt lenger, og så det at jeg gikk barbeint i hele permisjonen i tillegg til at man får lavere toleranse for bullshit som vonde sko ettersom man blir eldre og endrer fokus. Jeg vennet meg til høye hæler igjen etter permisjonene, men etter pandemien har jeg ikke kommet tilbake til høye hæler. Det er nok delvis de samme grunnene som sist, i tillegg til at motebildet har endret seg fra skyhæle hæler til sneakers med alt, også kjole. Anonymkode: dd26c...350
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #10 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da vet du jo egentlig teknikken, det har bare blitt uvant for deg. Så kreves øvelse for at du skal bli vant med det igjen☺️ Anonymkode: db2f1...677 Stemmer 100%. Høye hæler er ikke som å sykle. Når det er lenge siden sist, så blir de fleste Bambi på glattisen...😅 Så da må man bare øve, øve og øve. Anonymkode: 30c12...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå