AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Jeg og partner har nå vært sammen i 1,5 år og har hatt jevnlig sex det siste året. Helt siden første gang har jeg gjerne ville slikket henne eller stimulerende henne på andre måter enn bare ved klining og penetrering. Men dette er hun lite interessert i. Hver gang jeg er på vei ned på henne så lukker hun bena og drar meg opp igjen. Jeg vil jo dette i hovedsak for at hun skal ha det godt, noen tips til hva jeg kan prøve? Anonymkode: f7aed...710
Andro Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Du kan prøve å respektere andres grenser 26 9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Suger hun deg da? Kanskje hun ikke liker oralsex overhode? Anonymkode: ce9a3...3f1 1 3
Rufs Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 Er jo bare å spørre hvorfor hvis du lurer. Og ellers bare respekter det. 17 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Finn deg heller noen som setter pris på det Anonymkode: 96e64...e24 3
kjekkfyr Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 Ville nå sagt at du tenner på å smake på henne, å at du gjerne gjør det hvis hun også hadde likt det. Kanskje sier hun at det ikke er hennes greie, da er det bare å akseptere det og konsentrere dere om det dere begge nyter 😉 Det er jo deilig!!! å slikke, så skjønner din lyst - men det må jo nytes av begge og være noe hun og er komfortabel med 😉 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #7 Skrevet 30. august 2023 Dessuten får jeg inntrykk av at dere bedriver taus sex. I så fall ville jeg jobbet med kommunikasjon, også under akten. Snakk om hva dere liker og hvorfor hun ikke ønsker deg der nede. Anonymkode: ce9a3...3f1 7
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg og partner har nå vært sammen i 1,5 år og har hatt jevnlig sex det siste året. Helt siden første gang har jeg gjerne ville slikket henne eller stimulerende henne på andre måter enn bare ved klining og penetrering. Men dette er hun lite interessert i. Hver gang jeg er på vei ned på henne så lukker hun bena og drar meg opp igjen. Jeg vil jo dette i hovedsak for at hun skal ha det godt, noen tips til hva jeg kan prøve? Anonymkode: f7aed...710 Det hadde ikke jeg giddet. Skjønner ikke at du gidder. Hadde gjort det slutt for lenge siden. For meg er oralsex en stor del av sexen. Anonymkode: dd155...27a 5
Alpakka00 Skrevet 30. august 2023 #9 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dessuten får jeg inntrykk av at dere bedriver taus sex. I så fall ville jeg jobbet med kommunikasjon, også under akten. Snakk om hva dere liker og hvorfor hun ikke ønsker deg der nede. Anonymkode: ce9a3...3f1 Vi snakker åpent om sex og jeg har fortalt hva jeg liker, men når jeg spør hva hun liker så sier hun bare det vi gjør nå. Virker som hun ikke har noen egne lyster utover penetrering i misjonær. Hun har fortalt at tidligere eks slikket henne litt og at hun likte det i starten, men det avtok etterhvert. Hun sa en av gangene jeg spurte spesifikt om jeg kunne gjøre det på henne fordi jeg hadde lyst at jeg kunne gjøre det snart. Det er nå 6 måneder siden 😕
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #10 Skrevet 30. august 2023 Skjønner henne godt. Jeg liker det heller ikke. Det er egentlig sært og merkelig å skulle slikke hverandre i tissen..Vi er jo ikke hunder. Anonymkode: c8ce0...03d 8 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #11 Skrevet 30. august 2023 Alpakka00 skrev (3 minutter siden): Vi snakker åpent om sex og jeg har fortalt hva jeg liker, men når jeg spør hva hun liker så sier hun bare det vi gjør nå. Virker som hun ikke har noen egne lyster utover penetrering i misjonær. Hun har fortalt at tidligere eks slikket henne litt og at hun likte det i starten, men det avtok etterhvert. Hun sa en av gangene jeg spurte spesifikt om jeg kunne gjøre det på henne fordi jeg hadde lyst at jeg kunne gjøre det snart. Det er nå 6 måneder siden 😕 Jeg liker heller ikke det der. Pluss at jeg er så syyykt kilen mellom beina at jeg gjerne bare ligger å spreller om kjæresten prøver seg der nede. Anonymkode: 16099...197 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #12 Skrevet 30. august 2023 Det er individuelt, men jeg kunne aldri vært med ei som verken ville gi eller motta oralsex. Anonymkode: ce9a3...3f1 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #13 Skrevet 30. august 2023 Du sier selv at du vil gjøre det for at hun skal ha det godt, men det høres ikke sånn ut. Det har jo ikke noe for seg hvis hun ikke vil. Det er ikke alle som liker det, jeg har selv aldri likt det. Det gir meg absolutt ingenting, jeg bare kjeder meg skikkelig og føler at jeg må late som jeg liker det. Anonymkode: bceff...b17 19
Alpakka00 Skrevet 30. august 2023 #14 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sier selv at du vil gjøre det for at hun skal ha det godt, men det høres ikke sånn ut. Det har jo ikke noe for seg hvis hun ikke vil. Det er ikke alle som liker det, jeg har selv aldri likt det. Det gir meg absolutt ingenting, jeg bare kjeder meg skikkelig og føler at jeg må late som jeg liker det. Anonymkode: bceff...b17 Ja, jeg bare tenker at hun kunne prøvd det med meg og sett om hun hadde likt det før hu skrinla det helt. At hun har kun vært med en annen som gjorde det på henne og hun ikke likte det betyr vel ikke nødvendigvis at det ikke er godt med noen…. Selvfølgelig legger jeg det fra meg hvis hun ikke liker det. For min del er jeg meget fornøyd med bare penetrering, men det er bare noe som sier meg at jeg kan gi henne mer. Er høyst forelsket i henne og vil alt for at hun skal nyte sexen mest mulig 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #15 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det hadde ikke jeg giddet. Skjønner ikke at du gidder. Hadde gjort det slutt for lenge siden. For meg er oralsex en stor del av sexen. Anonymkode: dd155...27a Har du aldri blitt skikkelig glad i et menneske du? Man dumper ikke en kjæreste man elsker og er virkelig glad i fordi partneren ikke liker oralsex.. men noe sier meg at du er veldig ung, og ikke vet hva det vil si å elske noen enda. Anonymkode: 6b235...207 13 3
ThereGoesBob Skrevet 30. august 2023 #16 Skrevet 30. august 2023 https://www.youtube.com/watch?v=mUHd0PqWQ9Y
Alpakka00 Skrevet 30. august 2023 #17 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du aldri blitt skikkelig glad i et menneske du? Man dumper ikke en kjæreste man elsker og er virkelig glad i fordi partneren ikke liker oralsex.. men noe sier meg at du er veldig ung, og ikke vet hva det vil si å elske noen enda. Anonymkode: 6b235...207 Hvem har nevnt noe om å dumpe henne? Det har ikke falt meg inn en eneste gang i dette forholdet.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #18 Skrevet 30. august 2023 Du må jo spørre henne, snakke med henne, MENS dere har sex. Fortell henne at du har lyst å slikke henne, og hvis hun sier nei så spør du henne hvorfor, der og da. Ikke mase, men lytte. Anonymkode: 18fb0...4d9
flusa Skrevet 30. august 2023 #19 Skrevet 30. august 2023 Kanskje hun syns det er flaut at du går ned på henne? Det syntes jeg i starten av forholdet vårt. Og det kilte hver gang han nærmet seg innsiden av lårene mine,så jeg skjøv han unna. Nå får han lov når han vil,så lenge han ikke kiler meg🙈 2 1
GlitterGuri Skrevet 30. august 2023 #20 Skrevet 30. august 2023 Jeg er heller ingen stor fan av at typen går ned på meg, men elsker selv å suge han. Lar han kun få gjøre det om jeg er opphisset nok, men ikke for lenge, bare en liten ”smakebit“ liksom, for han sin nytelse. Men det gir meg ingen ting, rett og slett, ikke no mer enn det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå