Gå til innhold

Baby som smiler ut i luften - 7 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er på butikken med baby smiler hun alltid til de i køen, og egentlig til hver person hun ser. Hun smiler alltid når hun ser ett ansikt. Siste månedene har hun begynt å smile ut i luften. Eksempel idag gapskrattet hun når hun så inn i veggen.

Hun ler aldri med mindre jeg eller noen tuller og tøyser med hun. Når jeg skulle legge henne, smilte hun flere ganger mot vinduet. Lå kanskje slik i 5 minutter. Hver gang hun snudde seg bort stoppet smilet. Er dette normalt? Er i grunn ikke overtroisk men virker som hun ser noen 🙈

Anonymkode: 7d060...15e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn har en 6. sans, kan være hun ser noen som tuller med henne 😊 ELLER kanskje hun har veldig livlig fantasi? Jeg er 35 og kan fremdeles sitte helt for meg selv og gapskratte av et eller annet jeg kom på 😂

Anonymkode: 07522...09a

• Nyttig 1
Skrevet

Det kan godt være hun ser noen, kanskje en slektning som er der og hilser/passer på 🩷

Anonymkode: d9660...e8d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kan godt være hun ser noen, kanskje en slektning som er der og hilser/passer på 🩷

Ikke tro på slikt tull, men det er hyggelig at du har et barn med lyst humør. Det er en fordel i livet og kan nok være hennes personlighet for fremtiden. 

Anonymkode: dd4b6...975

• Liker 4
Skrevet

Ja dette er helt normalt😊

Anonymkode: 0f4a1...5eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ikke tro på slikt tull, men det er hyggelig at du har et barn med lyst humør. Det er en fordel i livet og kan nok være hennes personlighet for fremtiden. 

Hvem er du til å si hva en skal tro og ikke tro på? Det er fullt mulig å ha ulikt syn på ting uten å dytte det over på andre.

*Jeg tror ikke på slikt tull.

Anonymkode: d9660...e8d

• Liker 1
Skrevet

Kanskje baby begynner å bli klar over sine egne tanker? Begynt å få evnen til å forestille seg ting? Ikke så rart hvis man ikke er solipsist igrunn.

Anonymkode: f669f...40b

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Skyttsengler er ikke tull.

Anonymkode: 58a29...271

• Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skyttsengler er ikke tull.

Anonymkode: 58a29...271

Det er fullt mulig å ha ulikt syn på ting uten å dytte det over på andre....

Anonymkode: 0e0e3...a69

Skrevet

Gutten min gjør det samme, spesielt på badet og soverommet. Det gjør at jeg ikke føler meg alene der med han, og synes det er creepy. Sovnet mens jeg ammet en gang, var ganske groggy, syntes jeg så en dame stå bøyd over sengen og se på han. Ble ikke redd, skylte på ammetåka, men nå føles det annerledes siden han ser og smiler ut i luften. Mange vil jo si sånn er tull, men er ikke verre enn mye annet. Fikk ei veldig alternativ dame til å sjekke med slike pinner, om hun fant hjelperne mine og de viste at jeg hadde to damer bak meg, kan være en av dem som passer på. Det eneste er at jeg er redd for å bli redd, kan lett skremme meg selv, har livlig fantasi, kan være alt dette er fantasi derfor snakker jeg ikke med noen om dette, og tar det anonymt.

Anonymkode: 80a41...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...