Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er veldig uvanlig, men kan hende jeg tar feil. Men jeg blir 24 i løpet av høsten og har aldri vært i et forhold. Var kun en fyr da jeg var 20 hvor det så ut som det kunne bli noe, men vi bare snakket sammen på nettet en stund, møtte et par ganger og ble aldri noe av. Føler ikke det var noe ordentlig forhold.

Tror egentlig jeg aldri kommer til å få kjæreste heller. Altfor introvert og glad i å være i eget selskap. Så er ikke noe som plager meg, men jeg ble bare veldig nysgjerrig fordi jeg syns det virker så rart å være i midten av 20-årene og aldri hatt noe romantisk forhold med en annen 🤷‍♂️😅

Anonymkode: 61abd...32a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke gått glipp av noe.

Anonymkode: 36576...15a

• Liker 2
Skrevet

jeg var 23 når jeg fikk min første kjæreste, og er på mange måter glad jeg var såpass "voksen" når jeg gikk inn i et forhold.

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke veldig sent ute. Håper du møter en som respekterer dine introverte sider:)

Skrevet

Introvert. Første forhold da jeg var 25. 

Skrevet

Fikk min første kjæreste som 24-åring selv, var egentlig ikke moden nok da heller

var også jomfru, noe hun ikke vet

Anonymkode: 96850...f52

Skrevet

Dater kun introverte jenter, jeg. Orker ikke sutring over at jeg har null interesse i å bli med på festival :P

Anonymkode: 7412a...1d3

Skrevet

Jeg møtte mannen min rett før han var 30, aldri vært med noen før meg. Han har sosial angst og er ikke den som sjekker opp noen. Han tenkte også ingen ville ha han fordi han hadde dem problemene md angsten, og tørr ikke eller ikke gla i og dra bort og være med på ting. Jeg er stikk motsatt, men han lar meg dra ut og være sosial, jeg lar han få slappe av hjemme og ikke presse han til noe jeg vet han er så ukomfortabel med, jeg blir bare passende på at han skal ha det bra om han blir med, så ingen nyter det akuratt. Men vi gjør noen ting sammen da

Anonymkode: e01a5...7f5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dater kun introverte jenter, jeg. Orker ikke sutring over at jeg har null interesse i å bli med på festival :P

Anonymkode: 7412a...1d3

Jeg klarer fint og dra på festival, konserter, stand up, hotell med spa osv osv uten at mannen er med og holder meg i hånden, jeg er utadvendt, han er stikk motsatt. Jeg drar jo med venninner som elsker det. Og dra han med på sånne ting, gjør bare at jeg må passe på han hele tiden, fordi jeg vet han ikke liker sånt. Han lar meg dra ut og være sosial, jeg lar han bli hjemme  😅 jeg elsker jo den mannen. Og jeg har vært alene nesten i 8 år før jeg traff han, og klarte jo og gjøre det jeg likte uten en mann da også. Vi gjør ting sammen som par, men det er rolige og avslappende greier, og det passer oss fint. Vi var netopp på pers, bare slappet av på rommet, spiste god mat og nøt s*x, hadde et oppgradert rom med boblebad 

Anonymkode: e01a5...7f5

• Nyttig 1
Skrevet

Ts det er helt normalt. Og ikke noe å få panikk over.  Mann kan du finne deg hele livet.

Anonymkode: a08e0...b5c

Skrevet

Jeg var 31 år da jeg fikk min første kjæreste ☺️ Introvert og vernet veldig om min alenetid. Hadde flust med tilbud og datet en del, men så var det så deilig å komme hjem, stenge døra og være alene. Ingen skjønte hvorfor jeg var singel, og at det var 100% selvvalgt, for folk i forhold skjønner visst ikke slikt 😅

Så traff jeg han som i dag er min forlovede, og nå vil jeg være alene med han. Helt sprøtt å tenke på hvordan jeg elsket å være alene en hel helg før, for nå er det pyton uten han. Trenger ikke være oppå hverandre, men at vi er i samme hus gir en indre ro. Jeg pleier å si at han er laderen min 😂

Så finn deg en lader, ts, ikke en energityv, og ta deg god tid. Jeg er og første forholdet til mannen min av samme grunn. Ingen av oss har ekser, barn eller baggasje og det er utrolig digg. Bedre å vente og treffe riktig ❤️

Anonymkode: 5c55d...0c0

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er ikke for sent. Du trenger bare å finne den ene «rette» for deg for det er det som betyr noe. Og det er mange som ikke har gjort det på din alder. Jeg er som deg introvert, dog 25, og enda ikke hatt noen eller funnet hun rette.

Skrevet

Er 35 og aldri vært i forhold. Liker ikke mennesker på den måten at jeg vil ødelegge livet mitt med å bli sammen med noen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du har ikke gått glipp av noe.

Anonymkode: 36576...15a

Det har tydeligvis du 😉

Anonymkode: 11244...bab

Skrevet
Iso1 skrev (5 timer siden):

Er 35 og aldri vært i forhold. Liker ikke mennesker på den måten...

Det er vel greit det. 

Anonymkode: dd96a...3b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...