AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Ble slutt med samboer for en måned siden. Vi bor enda sammen mens vi venter på salg / nykjøp / overtakelse. Ingen barn i bildet. Jeg har så innmari lyst å få meg tinder. Flørte litt, kikke litt. Men jeg er ikke klar for å gå på date eller slikt. Oppmerksomhet kanskje bare.. Få tankene litt bort. Så lurer på om det er falskt å laste ned tinder? Samtidig føler jeg å kanskje "bruke opp" de som evt er aktuelle.. til når jeg faktisk er klar for å treffe noen.. Og kjipt ovenfor min (eks) samboer. Selv om det er slutt, bor vi jo sammen.. Tanker? Anonymkode: 23b6e...965
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Kjør på. Du bruker ikke opp Tinder. Men det kommer litt an på alderen din. Er du ung har du mange muligheter, er du 84-modell som meg, not so much.. Føler jeg må litt i alder på menn for å date. K 38 Anonymkode: 085ab...a88
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 *Litt opp i alder. Anonymkode: 085ab...a88
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #5 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Samtidig føler jeg å kanskje "bruke opp" de som evt er aktuelle.. til når jeg faktisk er klar for å treffe noen.. Det er en ørliten sjanse for at noe sånt kan skje. Jeg var på Tinder mange perioder, i løpet av den tiden jeg hadde et hekt på en gift kvinne. Jeg fikk likes jevnt og trutt, og noen fikk jeg det av mange ganger. Men ofte er det sånn at de som har likt deg én gang, ikke nødvendigvis gjør det neste gang du dukker opp på appen. Den måten du beskriver å bruke Tinder på, er helt vanlig, og like legitim som alt annet. Anonymkode: 956ad...dc0
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #6 Skrevet 31. august 2023 Jeg synes det er for tidlig om man på forhånd er innstilt på at man ikke er klar for å gå på en date. Du må i såfall være ærlig med gutta, om at du kun vil ha bekreftelse og oppmerksomhet, og ikke er interessert i å gå på dates. At du kun vil ha nett-flørter. Anonymkode: e5ebd...125 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 Aldri for tidlig med Tinder. Men husk at Tinder er ikke for «å finne kjærligheten» og pass også på å ikke bli sittende å chatte ihjel hver eneste match. Da kaster du bort andres tid og du blir mindre og mindre interessant for de. Får du match, avtal å treffes, ha det morro, få deg noe digg sex med litt forskjellige menn. Det trenger du absolutt. Anonymkode: 39d43...b39 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Aldri for tidlig med Tinder. Men husk at Tinder er ikke for «å finne kjærligheten» og pass også på å ikke bli sittende å chatte ihjel hver eneste match. Da kaster du bort andres tid og du blir mindre og mindre interessant for de. Får du match, avtal å treffes, ha det morro, få deg noe digg sex med litt forskjellige menn. Det trenger du absolutt. Anonymkode: 39d43...b39 Men TS er veldig tydelig på at hun IKKE vil møte noen, hun vil ikke være på Tinder for å gå på date eller treffe noen. Det er kun for å få oppmerksomhet og ha ett tidsfordriv. Anonymkode: e5ebd...125 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 Da jeg ble singel etter mange års ekteskap var jeg på tinder, match, sukker og møteplassen ca 30 minutter etter at (ex)kona hadde forlatt huset 😂 Anonymkode: e1743...902
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 22.35): Ble slutt med samboer for en måned siden. Vi bor enda sammen mens vi venter på salg / nykjøp / overtakelse. Ingen barn i bildet. Jeg har så innmari lyst å få meg tinder. Flørte litt, kikke litt. Men jeg er ikke klar for å gå på date eller slikt. Oppmerksomhet kanskje bare.. Få tankene litt bort. Så lurer på om det er falskt å laste ned tinder? Samtidig føler jeg å kanskje "bruke opp" de som evt er aktuelle.. til når jeg faktisk er klar for å treffe noen.. Og kjipt ovenfor min (eks) samboer. Selv om det er slutt, bor vi jo sammen.. Tanker? Anonymkode: 23b6e...965 Litt avhengig av hvordan bruddet har gått for seg og tonen mellom dere, men så lenge dere bor sammen så ville jeg kanskje snakket med samboer. Jeg vil ikke si det er falskt å skaffe seg Tinder, man har behov for litt positivitet, kanskje spesielt i en situasjon som deres. Ikke utenkelig eksen din tenker i samme baner. Når det gjelder å bruke opp så er det bare å være ærlig med de det potensielt gjelder, fortelle de hvordan ting ligger an. Virker som du er ryddig og jordnær av deg, og matcher du finner aktuelle for dating vil nok kunne ha forståelse for situasjonen, men du vil unektelig oppleve at en potensiell date blir uaktuell om de finner en annen i mellomtiden før du er klar. Anonymkode: 08b7d...2b2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #11 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men TS er veldig tydelig på at hun IKKE vil møte noen, hun vil ikke være på Tinder for å gå på date eller treffe noen. Det er kun for å få oppmerksomhet og ha ett tidsfordriv. Anonymkode: e5ebd...125 Dette er jo også en måte å være på Tinder som man må få lov til. Man må ikke ta Tinder då seriøst. Anonymkode: ec84d...926
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #12 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 23.31): Kjør på. Du bruker ikke opp Tinder. Men det kommer litt an på alderen din. Er du ung har du mange muligheter, er du 84-modell som meg, not so much.. Føler jeg må litt opp i alder på menn for å date. K 38 Anonymkode: 085ab...a88 Er noen problemer med oss 82-85modeller eller drukner vi i mengden og er vanskelig å finne? 😅 Anonymkode: 08b7d...2b2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #13 Skrevet 1. september 2023 Hva du føler du selv da? Både jeg og x’n var på Tinder dagen etter bruddet, selv om vi bodde sammen. Når bruddet var en realitet var vi begge sykt lettet. Her var følelsene døde for lengst, men ingen av oss hadde guts nok til å ta det store steget.. Her fikk jeg meg ny kjæreste 4 mndr etter bruddet. Anonymkode: b6bc4...e78 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #14 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er noen problemer med oss 82-85modeller eller drukner vi i mengden og er vanskelig å finne? 😅 Anonymkode: 08b7d...2b2 Mener du at ingen finner oss? Skjønte ikke helt.. Anonymkode: 085ab...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå