Gå til innhold

Bruker du varmeteppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går mot kalde dager. Huset vårt blir ekstrem kald om vinteren. Vurderer å kjøpe varmeteppe som vi kan bruke når vi sitter på sofaen og ser TV..

Noen her inne som bruker varmeteppe og er fornøyd? Hvilken størrelse og merke bruker du?

Anonymkode: da446...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe deilig ! 

Anonymkode: 87740...374

Skrevet

Jaaaaa! Kjøpte i fjor og det redda meg som er så frossenpinne. Kjøpte på clahs Olsson.

Anonymkode: 17996...043

Skrevet

Yes, jeg har to stk - ett til sofaen og ett til hjemmekontoret. Pluss varmelaken til senga. Frossenpinnen i meg elsker det!

Anonymkode: 8ec60...f80

• Liker 1
Skrevet

Ja, elsker det! Husker ikke hvor jeg kjøpte det nå, men et sånt stort, fluffy.

Skrevet
MariaIsabel skrev (6 minutter siden):

Ja, elsker det! Husker ikke hvor jeg kjøpte det nå, men et sånt stort, fluffy.

Hvilket merke har den? Tar den mye strøm?😊

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Yes, jeg har to stk - ett til sofaen og ett til hjemmekontoret. Pluss varmelaken til senga. Frossenpinnen i meg elsker det!

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jaaaaa! Kjøpte i fjor og det redda meg som er så frossenpinne. Kjøpte på clahs Olsson.

Anonymkode: 17996...043

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Husker ikke merke, men det siste pleddet jeg kjøpte, kjøpte jeg på netonnet. Aner ikke hvor mye strøm den drar, men ser for meg at det er utrolig lite i den store sammenhengen

Skrevet

Bruker det hver dag. :)

Anonymkode: 45cc8...ea2

Skrevet

Kostet 700 tror jeg, grått. Fra netonnet?:)

Skrevet

Kjøpte på Enklere Liv. Det er helt supert når man har vinduet åpent på natta, pga dårlig sirkulasjon inne. 

Skrevet

Hva gjør at et varmeteppe enten er bra eller dårlig da? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har to. Et dyrt kjøpt på Power og et billig kjøpt på netonnet. Det billigste er faktisk det beste. 

https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/helse-og-personlig-pleie/varmeteppe/andersson-hgb-2-3-heating-blanket/1003776.11357/?gclid=EAIaIQobChMI_IzM1qGFgQMV8FyRBR3C-QclEAQYASABEgJXNPD_BwE

Anonymkode: 7363a...c8c

Det tror jeg også på. Jeg kjøpte nemlig et som jeg følte ble overopphetet, ble redd for brennmerker, og det var litt for dyrt. Det er ikke slik at det dyre er det beste.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Husker ikke merke, men det siste pleddet jeg kjøpte, kjøpte jeg på netonnet. Aner ikke hvor mye strøm den drar, men ser for meg at det er utrolig lite i den store sammenhengen

Hoia skrev (1 time siden):

Det tror jeg også på. Jeg kjøpte nemlig et som jeg følte ble overopphetet, ble redd for brennmerker, og det var litt for dyrt. Det er ikke slik at det dyre er det beste.

Hoia skrev (1 time siden):

Kjøpte på Enklere Liv. Det er helt supert når man har vinduet åpent på natta, pga dårlig sirkulasjon inne. 

Bruker det hver dag. :)

Pleier dere å vaske de også? Kan de vaskes som en vanlig fleece teppe i vaskemaskinen? Eller må de sendes på vaskeri og sånt??

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fant det - https://www.kjell.com/no/produkter/hjem-fritid/varmere/varmeteppe/rubicson-luksuriost-varmepledd-med-timer-p47978

Har også dette, som er perfekt hvis jeg skal sitte og holde på med noe samtidig, på kontoret f.eks - https://www.kjell.com/no/produkter/hjem-fritid/varmere/varmeteppe/rubicson-varmepute-for-nakke-og-skuldre-p47987

Har ikke merket noe til at noen av dem tar spesielt mye strøm ihvertfall, men følger ikke så fryktelig mye med på strømbruken heller for å være ærlig, så vanskelig å si.

Bare vær obs på at varmepledd lett går i stykker, så man må være forsiktig med det. Det er uansett merke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Begrenset hvor mye et strøm varmelaken, teppe kan føre til. Det er verdt det hvis man ligger i et iskaldt rom med åpne vinduer uansett.

Skrevet

Hvilken str er greit til 2 personer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvilken str er greit til 2 personer?

?

Skrevet (endret)

Ja, i vinterhalvåret. Vidunderleg oppfinnelse. Men har til seng. Herleg å legga seg i ei varm seng på ein kald kveld

Endret av Capazitet
Skrevet
MariaIsabel skrev (22 timer siden):

Fant det - https://www.kjell.com/no/produkter/hjem-fritid/varmere/varmeteppe/rubicson-luksuriost-varmepledd-med-timer-p47978

Har også dette, som er perfekt hvis jeg skal sitte og holde på med noe samtidig, på kontoret f.eks - https://www.kjell.com/no/produkter/hjem-fritid/varmere/varmeteppe/rubicson-varmepute-for-nakke-og-skuldre-p47987

Har ikke merket noe til at noen av dem tar spesielt mye strøm ihvertfall, men følger ikke så fryktelig mye med på strømbruken heller for å være ærlig, så vanskelig å si.

Bare vær obs på at varmepledd lett går i stykker, så man må være forsiktig med det. Det er uansett merke. 

Hvordan har du ødelagt teppet ditt?

Man må unngå å bruke det slik at trådene blir dratt ut av det hjørnet de er festet i og så må man bare unngå å sitte på trådene slik at de knekker. En smal sak.

Jeg bruker mitt teppe hver dag (ganske mye gjennom sommeren også, spesielt i år) og har ikke opplevd at de blir ødelagt. Har til og med vasket det i vaskemaskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...