Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok folkens. Jeg er kona som fant ut at mannen min hadde en affære 1 år bak ryggen min.vi har Vært sammen i 15 år. Jeg trenger noen støtteråd her: ja, jeg sa til ham at vi trenger en pause slik at jeg kan tenke over ting fordi jeg var så sint på ham og såret. Men hva skjedde nå som han dro for at vi skal ha pause?? Jeg er knust i stykker, gråter meg i søvne fordi jeg savner ham så mye at det gjør vondt! 💔💔😭Forræderiet og sviket etter utroskapen han gjorde er ikke så mye i tankene mine lenger, og jeg er livredd for at jeg gjorde en stor feil ved å ta denne pausen😭😭😭😭jeg vil bare ha mannen min tilbake jeg er så fortvilet over følelsene mine!! Hva skjer? Hvorfor fikk jeg plutselig en enorm panikkfølelse av at dette var galt? (pause i 1 måned) jeg vil bare tilbake i tid og snakke om ting og ta ham tilbake, og det var det andre sekundet han var ute av huset! Hvorfor er jeg ikke sint/sint lenger?? Jeg er bare så livredd fordi han ikke er her og jeg savner ham så😭😭

Anonymkode: d2ce6...60a

• Liker 2
  • Hjerte 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et svik, den dritten av en mann hadde jeg ikke felt en tåre over. Vet du hvor han oppholder seg nå, hos elskerinnen..? 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Brudd er ALLTID tøft! Prøv å hold ut 1 måned, og se hva du føler da.. 

Anonymkode: 5d21e...519

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Uff. Blir lei meg på dine vegne.
Jeg tror at om du tar han tilbake og slutter å kjenne på savnet og følelsene rundt det å ta pause så kommer de andre tankene mer frem..

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ok folkens. Jeg er kona som fant ut at mannen min hadde en affære 1 år bak ryggen min.vi har Vært sammen i 15 år. Jeg trenger noen støtteråd her: ja, jeg sa til ham at vi trenger en pause slik at jeg kan tenke over ting fordi jeg var så sint på ham og såret. Men hva skjedde nå som han dro for at vi skal ha pause?? Jeg er knust i stykker, gråter meg i søvne fordi jeg savner ham så mye at det gjør vondt! 💔💔😭Forræderiet og sviket etter utroskapen han gjorde er ikke så mye i tankene mine lenger, og jeg er livredd for at jeg gjorde en stor feil ved å ta denne pausen😭😭😭😭jeg vil bare ha mannen min tilbake jeg er så fortvilet over følelsene mine!! Hva skjer? Hvorfor fikk jeg plutselig en enorm panikkfølelse av at dette var galt? (pause i 1 måned) jeg vil bare tilbake i tid og snakke om ting og ta ham tilbake, og det var det andre sekundet han var ute av huset! Hvorfor er jeg ikke sint/sint lenger?? Jeg er bare så livredd fordi han ikke er her og jeg savner ham så😭😭

Føler med deg ❤️

Når og hvordan fant du det ut?

Anonymkode: d4340...270

Skrevet

Uff, så grusomt! Håper du har noen rundt deg. Som du kan snakke med ❤️ 

Anonymkode: ae66e...690

• Hjerte 1
Skrevet

Du er redd for å miste han samtidig som du er sint på han.

Been there, done that.

Vet du hvor han dro da? Tilbake til dama han har pult på bak din rygg?

Det beste er at du blir så forbanna på han at du ikke savner han!

Anonymkode: c7419...6a8

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Føler med deg ❤️

Når og hvordan fant du det ut?

Det er helt forjævelig grusomt😭

På mobilen hans, han var i dusjen og alarmen på tøf hans gikk så jeg skulle bare skru den av, der var messenger åpent med først mitt navn så en annen dame sitt navn. Måtte selfølgelig gå inn på den da profilbilde hennes var en selfie sammen med min mann!!!! På chattehistorien var det delt naknebilder, chatting om hvor mye de ville ha sex sammen, han skrev regelrett ut om meg at han ikke klarte ha sex med meg mer der til den kvinnen og da skrev hum bare: forståelig kom bare til meg du! Og masse spørsmål om når han skulle forlate meg osv osv..og det hadde foregått i over 1 år! Han har altså vært fysisk utro først på en ferie jeg lot han reise alene på i fjor, ikke bare en gang men 2 ganger har han reist dit!!!!! Pga tannlege og møte kompis sa han. Pluss fortsatt kontakten med henne via messenger/tlf samtidig som han har løyet meg midt opp i ansiktet å spilt falsk??? Jeg forstår ingenting egentlig. Har følt meg så ensom så nå sjønner jeg jo hvorfor ,og det smerter dypt og inderlig at han har gått bak ryggen min i så lang tid. Dere aner ikke hvor mye jeg elsker han😭❤️

Jeg ble så sint og forbannet lei meg at jeg ba han slette den kjærringa ut av livet sitt og mobilen og det har han gjort!(viste meg det)

Samtidig tenker jeg på hva hadde skjedd om jeg ikke fant dette ut??? Hadde han fortsatt bak min rygg og kansje forlatt meg uansett??

• Hjerte 13
Skrevet

Du kan jo ikke bare viske ut 15 år av livet på null komma niks, eller bare skru av følelsene dine. Du har i tillegg opplevd et stort svik. Du er i kjærlighetssorg, man skal igjennom div faser i denne prosessen.  Det vil ta tid og komme seg opp og vidre, du vil føle på en enorm savn, ønske om og ta han tilbake.mulig føle på skam også det gjorde jeg, hva tenkte folk om meg. 
Hva gjør han oppi dette da? 1 år bak ryggen din er lang tid, og tar du han tilbake er jeg veldig redd du igjen vil oppleve der samme igjen. Jeg ville skrevet et langt brev, der jeg vil fortelle han alt du nå sitter igjen med av svik og følelser og sorg. Man trenger og få ting ut og frem 

Anonymkode: 03185...74e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På mobilen hans, han var i dusjen og alarmen på tøf hans gikk så jeg skulle bare skru den av, der var messenger åpent med først mitt navn så en annen dame sitt navn. Måtte selfølgelig gå inn på den da profilbilde hennes var en selfie sammen med min mann!!!! På chattehistorien var det delt naknebilder, chatting om hvor mye de ville ha sex sammen, han skrev regelrett ut om meg at han ikke klarte ha sex med meg mer der til den kvinnen og da skrev hum bare: forståelig kom bare til meg du! Og masse spørsmål om når han skulle forlate meg osv osv..og det hadde foregått i over 1 år! Han har altså vært fysisk utro først på en ferie jeg lot han reise alene på i fjor, ikke bare en gang men 2 ganger har han reist dit!!!!! Pga tannlege og møte kompis sa han. Pluss fortsatt kontakten med henne via messenger/tlf samtidig som han har løyet meg midt opp i ansiktet å spilt falsk??? Jeg forstår ingenting egentlig. Har følt meg så ensom så nå sjønner jeg jo hvorfor ,og det smerter dypt og inderlig at han har gått bak ryggen min i så lang tid. Dere aner ikke hvor mye jeg elsker han😭❤️

Jeg ble så sint og forbannet lei meg at jeg ba han slette den kjærringa ut av livet sitt og mobilen og det har han gjort!(viste meg det)

Samtidig tenker jeg på hva hadde skjedd om jeg ikke fant dette ut??? Hadde han fortsatt bak min rygg og kansje forlatt meg uansett??

Hva gjør han nå? Som dere har pause, prøver han og kjempe. 

Anonymkode: 03185...74e

• Liker 1
Skrevet

Du sørger. Det går over bare du holder deg unna over lengre tid. 

Anonymkode: eec82...f13

• Liker 2
Skrevet

Du er i sjokk. Ta deg god tid til å se ting klart.

• Liker 3
Skrevet

❤️ vær sterk ❤️💪 ta deg tid til å kjenn på følelsene du føler. Ikke vær redd for å gråte. Se kjærlighetsfilmer og få ut tårer. Gi deg selv 1 uke på å sørge, føl hvordan det går da. Dette klarer du❤️ 

Anonymkode: 12298...cc1

• Nyttig 2
Skrevet

Vil du være trygg på at det ikke skjer igjen, hvis du tar han tilbake?

Anonymkode: a82a5...58d

Skrevet

Haha, sånne pauser er jo bare bonus! Tar du han tilbake, fortsetter han bare. Hver gang du tar opp sjalusi og utroskap, bruker han det mot deg, ikke noe håp dessverre.

Anonymkode: 3890f...b4b

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Skal være den politisk ukorrekte her:

Om jeg hadde opplevd at min mann hadde vært utro, ville jeg blitt knust og dypt deprimert, sjalu og alt mulig. Men, jeg tror ikke jeg ville klart å gjøre det slutt. Jeg elsker han inderlig med hele meg, og kan ikke se for meg et liv uten han.

Så ts, jeg ser at du får 99% råd om å dumpe (som alltid på kg - dump, dump, dump), og ja, du kan selvfølgelig gjøre det om det er det som er det beste for deg.

Bare vit at dersom du velger å fortsette forholdet etter pausen, er du IKKE svak som flere her sikkert vil kalle deg. Å elske noen og ønske seg den personen i livet sitt, er ikke å være svak. Det er å elske, og kanskje krever det mer styrke å fortsette forholdet etter et så stort svik. Bare du vet hva som er den riktige løsningen for deg. ❤️

Anonymkode: 07a28...22b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Så han drar og knuller på andre damer i et helt år, og du er knust fordi du tar en pause?

Han kunne aldri vært så glad i deg som du tror, med tanke på at han fant ut at du ikke var god nok for han.

Anonymkode: 84604...256

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Her er det ikke bare utroskap, men også omtale av deg du neppe klarer å legge bak deg. Godtar du dette godtar du alt, og det er oppskriften på tragedie. 

Oppsøk venner, oppsøk familie, oppsøk psykolog, men hent opp din egenverdi og selvrespekt istedenfor å klamre deg til og dyrke tanker om at du ikke klarer deg uten ham. Realiteten er at du ikke vil klare deg med ham videre. Dette forsvinner ikke igjen. 

• Liker 14
Skrevet

Jeg anbefaler deg å ta en pause.

Nå er du i sjokk. Du tenker ikke ordentlig. Du savner mannen din, men mannen din har sveket deg.

Ta en pause. Ikke bestem deg for noe akkurat her og nå. Vent. 

Og OM du så og sier bestemmer deg for å ta mannen din tilbake.... Så sett en strek over utroskapen. Ikke våg å ta det opp hver eneste gang du blir sint, lei deg, skuffet.. Hva nå enn... For da er det du som ripper opp i gamle sår for deg selv.

Det beste du kan gjøre, er å pleie DEG. DITT. Ikke han. DEG. 

Anonymkode: dab0c...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...