AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Hei. Jeg er en jente/kvinne på 26, snart 27 år. Jeg har omtrent aldri vært i et forhold før, hadde ett når jeg var 22-23 som varte kanskje ett år, men det inkluderte nesten 6 mnd ned avstand. Jeg er veldig omgjengelig, har mange venner, sunne hobbyer og i jobb, pluss at jeg studerer master. Men fortsatt funker det liksom aldri for meg. Jeg har også single venninner, men de har på et tidspunkt hatt forhold over flere år. Begynner å føle meg ensom, og er litt lei meg over at jeg ikke har hatt den erfaringen enda. Jeg får tilbud om dates, men jeg føler sjeldent en seksuell kjemi til disse guttene. Jeg prøver og tenke mindre på utseende til gutter, men klarer det liksom ikke helt. Jeg er selvsikker, men ikke selvgod, og går ikke rundt og tror at enhver kjekkas liker meg. Men ut ifra tidligere folk jeg har hatt relasjoner til, og tilbakemeldinger fra venner så er jeg tydeligvis pen, men gutter som viser interesse for meg mer enn kun sex, finner jeg ofte ikke så tiltrekkende. Kan det være at jeg innbiller meg selv at jeg er penere enn det jeg selv er? Er opptatt at gutten har en relativt grei kropp siden jeg selv er veldig aktiv og opptatt av å holde meg i form. Men jeg ønsker å slippe på det overfladiske, siden det mye mer til et menneske enn en pen kropp. Men for noen uker siden når jeg datet en jeg opprinnelig ikke syntes var så tiltrekkende, men veldig god vennskapelig kjemi sa det helt stopp. Jeg ville ikke kysse med han og absolutt ikke ligge med han. Jeg er også dødslei av å date gjennom apper. Har nylig oppsøkt to nye miljø som har tilknytning til aktive sporter som jeg liker og er genuint interessert i. Også litt i håp om å finne en med samme interesser, men har foreløpig ikke gjort det her heller. Har vært en eller to som har vist interesse, men jeg klarer ikke å finne de tiltrekkende. Har noen noe råd eller tips å gi til en rådvill og singel jente? Det er ikke slik at jeg tror jeg er evig singel, jeg vet jeg kan få kjæreste hvis jeg vil. Men det føles aldri riktig med de jeg prøver med, og det føles veldig ensomt og frustrerende. Anonymkode: bc3eb...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Forstår deg godt! Jeg er over 10 år eldre enn deg og har vært i et langt forhold. Er nå singel og savner helt utrolig en kjæreste. Håper du får noen hode råd her. Selv står jeg fast i dating nå. Hvordan komme videre med Tinder. Tror jeg har vært på Tinder for lenge og at mennene kanskje styrer unna litt da.. Jeg vet ikke. Men jeg er ikke intim når jeg dater da. K 38 Anonymkode: 6e7d8...3bb
GrønnNellik68 Skrevet 31. august 2023 #3 Skrevet 31. august 2023 Single i 14 år. Jepp så vet hvordan det er. Men sånn er livet. Jeg vi heller ikke ha ett forhold bare for å være i forhold. Da skal det være noe ekstra ordinært. For har det greit som single og men liker jo den spenningen med å bli forelsket og kjenne på blodet bruser og sommerfuglene danser. Det er en god følelse. Men skjer alt for sjelden. Og når det skjer så er det som regel ikke gjensidig.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 GrønnNellik68 skrev (22 minutter siden): Single i 14 år. Jepp så vet hvordan det er. Men sånn er livet. Jeg vi heller ikke ha ett forhold bare for å være i forhold. Da skal det være noe ekstra ordinært. For har det greit som single og men liker jo den spenningen med å bli forelsket og kjenne på blodet bruser og sommerfuglene danser. Det er en god følelse. Men skjer alt for sjelden. Og når det skjer så er det som regel ikke gjensidig. Men hvordan fungerer det når det gjelder sexlivet? Blir det ikke enormt mange år å gå uten sex? Eller har du vært åpen for FWB? Dette er en av grunnene til at jeg savner veldig et forhold. Savn etter fast sex, nærhet og kosing med en kjæreste. Det å få ofte orgasme sammen med partneren sin. Anonymkode: 6e7d8...3bb
GrønnNellik68 Skrevet 31. august 2023 #5 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men hvordan fungerer det når det gjelder sexlivet? Blir det ikke enormt mange år å gå uten sex? Eller har du vært åpen for FWB? Dette er en av grunnene til at jeg savner veldig et forhold. Savn etter fast sex, nærhet og kosing med en kjæreste. Det å få ofte orgasme sammen med partneren sin. Anonymkode: 6e7d8...3bb Jeg har aldri fått orgasme med en mann. Kun med meg selv. Og med alt det kravet om orgasme fra menn så får en det hvertfall ikke til. jo har hatt en slags fwb som har fått ett hekt på og slitt med det i 4 år. Så har bare hatt uflax på det området. prøvde med en ny som den berømte « nederlenderen» men det funker ikke. Han løy om at han røykte. Bakterie skrekk. Ombestemmer seg 10 ganger på 5 min. Det ble veldig slitsomt å forholde seg til og hadde ikke lyst på sex med han. Var ikke tiltrukket. Men han grei på sitt vis men kun som kompis. Han har ikke venner. Henger med mor og far og syns dermed og synd i han så klarer ikke å stenge han ut. Han vet hvor jeg står og ser ut til han vil fortsette å være venner. Greit nok. Og vil han komme en helg på besøk så kan han gjerne det. Han vil meg bare vel så har ikke imot besøk som venn. Jeg kan forstå han på et vis. vi er mennesker og alle trenger en venn i livet da. Så kan jeg bidra med det gjør jeg gjerne det. Nå ble d langt og litt personlig men skitt au😂 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #6 Skrevet 31. august 2023 GrønnNellik68 skrev (10 timer siden): Jeg har aldri fått orgasme med en mann. Kun med meg selv. Og med alt det kravet om orgasme fra menn så får en det hvertfall ikke til. jo har hatt en slags fwb som har fått ett hekt på og slitt med det i 4 år. Så har bare hatt uflax på det området. prøvde med en ny som den berømte « nederlenderen» men det funker ikke. Han løy om at han røykte. Bakterie skrekk. Ombestemmer seg 10 ganger på 5 min. Det ble veldig slitsomt å forholde seg til og hadde ikke lyst på sex med han. Var ikke tiltrukket. Men han grei på sitt vis men kun som kompis. Han har ikke venner. Henger med mor og far og syns dermed og synd i han så klarer ikke å stenge han ut. Han vet hvor jeg står og ser ut til han vil fortsette å være venner. Greit nok. Og vil han komme en helg på besøk så kan han gjerne det. Han vil meg bare vel så har ikke imot besøk som venn. Jeg kan forstå han på et vis. vi er mennesker og alle trenger en venn i livet da. Så kan jeg bidra med det gjør jeg gjerne det. Nå ble d langt og litt personlig men skitt au😂 Takk for god forklaring da! Men jeg håper du får oppleve en god kjæreste som er helt riktig for deg 💗. Anonymkode: 6e7d8...3bb
GrønnNellik68 Skrevet 31. august 2023 #7 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for god forklaring da! Men jeg håper du får oppleve en god kjæreste som er helt riktig for deg 💗. Anonymkode: 6e7d8...3bb you are most welcome.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå