AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Del Skrevet 30. august 2023 Hvis flyet er f.eks 30 min forsinket fra avgang - vil det som regel ta seg inn igjen i løpet av flyturen, eller vil det da lande 30 min senere enn rutetid? Anonymkode: 0deef...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Del Skrevet 30. august 2023 Kanskje ikke 30 min, men en del. Vi var en gang 20 min forsinket i tyskland og landet likevel bare 10 min etter skjema i Oslo. Var heldige med været da. Anonymkode: c91d7...008 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Del Skrevet 30. august 2023 Spørs helt på om det skal brukes videre fra der det ankommer, om mange på flyet skal videre med korresponderende fly i samme selskap osv. Anonymkode: 10cb9...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Del Skrevet 30. august 2023 Veldig ofte vil det hente det inn, og fly som tar av på rute lander gjerne før tiden. Men ingen regel uten unntak, man kan også havne i kø og måtte sirkle over flyplassen i evigheter. Anonymkode: 2222f...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Del Skrevet 30. august 2023 Takk for svar. Skal hente noen på flyplassen om de ikke rekker kollektivt og det tror jeg kun de gjør om flyet er i rute. Akkurat nå ser ut som flyet er 30 min forsinket, og da kan det bli knapt med tid for dem. Anonymkode: 0deef...bd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Del Skrevet 30. august 2023 Lommer også veldig an på jetstream. Anonymkode: 10f63...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 30. august 2023 #7 Del Skrevet 30. august 2023 Mulig jeg ikke klarer å lese tydelig nok, men hvis ingen har sagt det før: det kommer jo an på lengden på flyturen også. Det går ofte an på en lang flyreise, men er nær umulig på en flyreise mellom f.eks Oslo og Bergen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Del Skrevet 30. august 2023 Ullvott skrev (1 minutt siden): Mulig jeg ikke klarer å lese tydelig nok, men hvis ingen har sagt det før: det kommer jo an på lengden på flyturen også. Det går ofte an på en lang flyreise, men er nær umulig på en flyreise mellom f.eks Oslo og Bergen. Godt poeng. Det er snakk om en ca 4 timers flyreise Anonymkode: 0deef...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #9 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Lommer også veldig an på jetstream. Anonymkode: 10f63...0e7 Det gjør vel først og fremst en forskjell på interkontinentale flygninger? Anonymkode: c05dc...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 30. august 2023 #10 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt poeng. Det er snakk om en ca 4 timers flyreise Anonymkode: 0deef...bd3 Da kan de klare å ta inn en hel del, i alle fall hvis de er heldige med været. Men det er ikke sikkert de klarer å ta inn alt. Det du kan gjøre er å sjekke flyet på flightradar24. Der vil du se estimert landingstid. Den kan endre seg undervegs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 30. august 2023 #11 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvis flyet er f.eks 30 min forsinket fra avgang - vil det som regel ta seg inn igjen i løpet av flyturen, eller vil det da lande 30 min senere enn rutetid?kan Anonymkode: 0deef...bd3 Det kommer litt an på, husk flere flyselskaper oppgir lenger flytid enn det som er vanlig for ruten de flyr. Så hvis de flyr den normale ruten og for gå direkte inn for landing er det ikke uvanlig å ta igjen tapt tid. Men det er noen men, det er ikke alltid de for fly den mest direkte ruten, særlig hvis den passerer i luftrommet mellom London - Amsterdam - Paris - Frankfurt. Da flytrafikken i dette området er enorm for å si det mildt. Så da kan de måtte følge rute som ikke nødvendigvis er den raskeste. I tillegg så kan flyet ofte bli liggende på vent for å få lande. Særlig gjelder dette hvis det skal til en av over nevnte byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #12 Del Skrevet 31. august 2023 Spørs på vindforholdene. Anonymkode: 34609...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå