Gå til innhold

Hva slags dyne bruker dere til barn 1-2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om natten. Når det begynner å bli høst og det er 10-12 grader ute om natten.

Anonymkode: 9174e...c8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker nattpose og hjemmestrikket teppe. 

Anonymkode: 11066...5d7

Skrevet

Gikk aldri å bruke dyne her.. Nå er han fire år og vi samsover, og jeg legger den på minst seks ganger på en natt. Fra han var noen mnd til 3,5 år brukte jeg sovepose på ham. Om vinteren pysj under en dobbel sovepose, (ytterste sovepose hadde ermer ), med litt varme på i rommet og. 

Anonymkode: 701f7...7e4

Skrevet

Kommer vel an på temperaturen det er i rommet? Her er det rundt 20 grader på rommene nå, med vindu på luftestilling, og barna bruker tynn sommer dundyne. De sover med nattpysj med korte armer/ben. Er god og varm. 

Før vi går over til tykkere dyne, begynner vi først med vanlig nattpysj, deretter vinterdyne nærmere kuldegrader ute. 

Anonymkode: fff21...73f

Skrevet

Barnet vårt bruker pysj og nekter å ha dyne over seg i det hele tatt. Så i vinter må vi kjøpe noen ullpysjer og ha på sokker og/eller ha grei temp på soverommet. 
Har stor dyne da en av oss ofte må inn dit og sove. 

Anonymkode: ef646...836

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Gikk aldri å bruke dyne her.. Nå er han fire år og vi samsover, og jeg legger den på minst seks ganger på en natt. Fra han var noen mnd til 3,5 år brukte jeg sovepose på ham. Om vinteren pysj under en dobbel sovepose, (ytterste sovepose hadde ermer ), med litt varme på i rommet og. 

Anonymkode: 701f7...7e4

Dette hørtes da fryktelig varmt ut? Mitt barn hadde kokt over? Eller har du ikke på noe varme om vinteren? 

Anonymkode: ef646...836

Skrevet

Min på 1,5 har en 100x140 dundyne men mener det er en "sommerdyne". Hun sparker den av seg konstant da så har på henne hel pysj selv om det er ganske varmt fremdeles og når det blir kjøligere så skal vi ta på sånn nattpose/sovepose fra Easygrow tenker vi. 

Anonymkode: 0e5dc...8d9

Skrevet

Vanlig dyne..gjør ingenting at den er lang 

Anonymkode: 01e11...60e

Skrevet

Sovepose i bomull og ullpysj

Anonymkode: d2f45...77d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...