Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om kjæresten din, med utgangspunkt i at h*n er heterofil, hadde klina med folk av samme kjønn en sjelden gang, hvordan hadde du sett/ser du på det? På samme måte som om det hadde vært med en av motsatt kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg sett likedan på som om det hadde vært en av motsatt kjønn. Altså - ikke likt det han gjorde..

Skrevet

Jeg tror jeg ville synes det var litt verre faktisk

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt kvalm, men så ledd meg skakk i ettertid...!

Ser ikke på det som det samme som motsatt kjønn egentlig..., hvis han får noe ut av det er han vel enten homofil, og da hadde jeg ikke vært den rette for han og urettferdig å bli sur for det.., eller hadde han vært bifil og da måtte han jo valgt, singel eller i forhold!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg tror jeg ville synes det var litt verre faktisk

Enig. Han har ikke noe med å kline med andre i det hele tatt. Hadde han klina med en mann hadde jeg lurt på om han var biseksuell/bifil.

Gjest GreenSky
Skrevet

Kline med noen forran meg? :overrasket: Da hadde han ikke vært kjæresten min lenger. Hvilket kjønn personen han klite med, er irrelevant.

Skrevet

He he.. ganske vanskelig situasjon å sette seg inn i.. Hadde samboern gjort dette, kunne sikkert hunder snakke og! Like sannsynlig..

Har skjedd på fest at en kamerat har kysset han, men han kysser alle.. Bare flyr rundt å kysser alle han.. :forvirret: Men det er jo uansett ingen som er med på, rekker ikke å reagere!

Men hadde det mot all odds skjedd at han faktisk satt å klinte med en gutt, hadde jeg nok fått temmelig sjokk.. Hadde i allefall ikke vært sammen med han lenger! Hva skal unnskyldningen være?; Trodde det var en jente..? :forvirret:

Skrevet

Nå flyr sjelden kjæresten min rundt og kliner med folk, men hadde jeg tatt han på fersken i å virkelig råkline med en annen mann hadde jeg blitt rimelig paff, ikke sint, men paff, og han hadde helt klart fått et forklaringsproblem siden han vanligvis er å-så-hetero.

Skrevet

Hadde ikke spilt noen rolle, for det er utroskap uansett.

Skrevet

Vel, så lenge han er kjæresten min ville jeg ikke satt pris på det, men ellers ville jeg nok synes det var ganske sexy. ;)

Og kjenner jeg ham rett kommer det ikke til å skje før helvete fryser - og neppe da heller...

Skrevet

hadde det skjedd 1 gang ville jeg ledd : :ler:

hadde det skjedd 2 ganger ville jeg blitt bekymret :sjenert:

hadde det skjedd 3 ganger ville forholdet sannsynligvis vært over... :sur:

Skrevet
Hadde ikke spilt noen rolle, for det er utroskap uansett.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...