AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Hvilke egenskaper bør vedkommende ha? Anonymkode: e7655...19e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvilke egenskaper bør vedkommende ha? Anonymkode: e7655...19e Gi meg en venninne som liker å være sporty, uten å konkurrere om hvem som er best. Ei som godt kan dele en flaske vin, men som ikke starter en tirade av sutring når vi er halvveis i flaska. Ei som har erfart menn, men som ikke stadig blir brukt av badboys. Ei som har tid til å treffes, selv med mann og barn hjemme. Jeg har ikke én venninne som har de egenskapene jeg ser etter hos en venn. Disse egenskapene finner jeg lett i mannfolk, men menn som venner er jeg lei av (de vil jo helst bare ligge). Enten treffer jeg de damene som bare snakker om barn, barn og atter barn, eller så treffer jeg dem som er single og barnløse og trenger et hav av egentid. Er ikke til å bli klok på. Anonymkode: 113a5...618 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Ei som du kan være deg selv med. Reise på turer, drikke vin, skravle om alt mulig. Ha en dirty mind og grov humor hjelper og☺️☺️ Anonymkode: eae77...28c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ei som du kan være deg selv med. Reise på turer, drikke vin, skravle om alt mulig. Ha en dirty mind og grov humor hjelper og☺️☺️ Anonymkode: eae77...28c Ikke her på Sørlandet. Her må man virkelig passe seg for å plumpe ut med en grovis🙄 Anonymkode: 113a5...618
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Ikke vinglete, ærlig, intelligent, god økonomi, attraktiv, morsom Anonymkode: 82cf1...020
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 En som er autentisk og ekte, reflektert, som ønsker andre godt, som har egne interesser, og har humor. Anonymkode: 372f2...0e4 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #7 Skrevet 30. august 2023 En venninne er en person jeg kan stole på og som jeg kan ha dype, ufiltrerte og ærlige samtaler med. Jeg er en grubler og en tenker, og trenger at noen "er med" på mine grublerier. Jeg liker det også dersom andre er åpne med meg om sine tanker. Dersom jeg må passe meg og være forsiktig med hva jeg ytrer, så har en slike personer litt mer på avstand. Ellers syns jeg det er artig med venninner som har humor og mye selvironi, som liker seg selv og som trives i livet sitt. Jeg er skrudd sammen slik at jeg unner mine nærmeste (og andre) suksess og gleder meg på vegne av andre. Da vil jeg har samme støtte tilbake. Altså, jeg liker ikke sjalu eller misunnelige venninner. Anonymkode: d7058...ad1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Skrevet 30. august 2023 Ønsker meg ei venninne som ikke er for intens, men som forstår at hverdagene er travle med barn, og som ikke blir fornærmet og sur over småting. Og når vi møtes så kan vi snakke om alt og ingenting. Humor og selvironi. Ei som ikke føler hun bør sette opp en fasade, men som stoler på meg og jeg på henne. Anonymkode: 78b1f...edb 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #9 Skrevet 30. august 2023 Min beste venninne er det beste eksemplet jeg har, hun er ærlig, åpen, sårbar, direkte, morsom, omtenksom, kjærlig, empatisk, sterk, selvstendig, tøff, selvironisk, reflektert, fjasete og helt seg selv. Jeg kan slappe 100% av og bare være meg. Vi har opplevd vanvittig mye sammen og er veldig nære. I dag så vi to gamle damer som satte seg i en bil fra butikken sammen, de var så velstelte og pyntede, de koste seg stort, og så ut som de hadde kjent hverandre i alle år. Vi snakket om hvordan det er oss om 20+ år, bare mindre pyntede. 😁 Anonymkode: ec090...2a4
Trolltunge Skrevet 30. august 2023 #10 Skrevet 30. august 2023 En som har ganske like livsholdninger som meg, og som tilfører meg noe positivt ved å tilbringe tid sammen. Det er jo litt fluffy, så lettere å si hva jeg unngår egentlig. Det er mennesker som trenger så hyppig og intens kontakt at jeg ikke kan klare å følge det opp og stadig må ha dårlig samvittighet, samt mennesker som stadig prater om tunge og vanskelige temaer, og liksom ikke evner å dra hodet ut av slikt. Mennesker som ikke lytter like mye som de prater, så det blir mest monolog istedenfor dialog, takler jeg også kun i mindre doser. Jeg vedkjenner dessuten at jeg er litt intellektuelt snobbete, samt litt verbalt og holdningssnobbete på en måte, men kan være at det første egentlig dekker det jeg reagerer negativt på og styrer unna. Høyrøstet bannskap er det liksom bare nordlendinger jeg takler fra. Om "Den helvetes fittekjerringa." og lignende blir uttalt fra andre enn nordlendinger, og ikke bare på spøk, da rygger jeg mentalt, og døra til vennskap pleier å lukkes. Selv om jeg er fordomsfri på mange måter er jeg nok ikke det på alle måter.
Capazitet Skrevet 31. august 2023 #11 Skrevet 31. august 2023 Noen som viser litt interesse og omsorg.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #12 Skrevet 31. august 2023 For å bli venner må vi kunne prate lett sammen - dvs at samtalen går av seg selv. At vi forstår hverandre og interesserer hverandre. Venner med felles interesser er fint, noen man kan gjøre ting sammen med, det styrker vennskapet. Anonymkode: ac30b...8e9
Baktus2024 Skrevet 31. august 2023 #13 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvilke egenskaper bør vedkommende ha? Anonymkode: e7655...19e lojalitet
Baktus2024 Skrevet 31. august 2023 #14 Skrevet 31. august 2023 jeg er ikke pørfect..kan ta skjermbilder av insta av jenter som jeg syntes er lekre..jeg kan ta bildene med meg under dyna..men lengre kommer de ikke..det kunne aldri falt meg inn å dele dem med noen..det har med lojalitet å gjøre...de gav meg som betydde noe..jeg ville aldri ha forbrutt meg mot dem og delt videre..det har med lojalitet å gjøre
Gjest Hoia Skrevet 31. august 2023 #15 Skrevet 31. august 2023 Likeverdighet er sentralt. At en ikke står på hverandre, hindrer hverandre, driver med splitting, men bare har det gøy når en møtes. At man kan stole på hverandre. Det vil ikke si at man ikke skal tåle andres dårlige dager, snakke alvorlig, typisk sutrer etter et glass vin, bumper ut med noe, men man skal bare ikke ha et mønster der man bruker andre som et springbrett for seg selv. Godta forskjellige livssituasjoner og faser, ikke sammenligne seg. Bare ha gode vibber vedrørende at en vil vennene sine gode ting.
Gjest Hoia Skrevet 31. august 2023 #16 Skrevet 31. august 2023 Baktus skrev (5 minutter siden): jeg er ikke pørfect..kan ta skjermbilder av insta av jenter som jeg syntes er lekre..jeg kan ta bildene med meg under dyna..men lengre kommer de ikke..det kunne aldri falt meg inn å dele dem med noen..det har med lojalitet å gjøre...de gav meg som betydde noe..jeg ville aldri ha forbrutt meg mot dem og delt videre..det har med lojalitet å gjøre Du snakket om venninner nå? Ikke kjærester?
Baktus2024 Skrevet 31. august 2023 #17 Skrevet 31. august 2023 Hoia skrev (6 minutter siden): Du snakket om venninner nå? Ikke kjærester? det er mangen ex-er som deler rund bilder og har filmet samleien sine ...menn som hevner seg på jentene... no good..
Gjest Hoia Skrevet 31. august 2023 #18 Skrevet 31. august 2023 Baktus skrev (Akkurat nå): det er mangen ex-er som deler rund bilder og har filmet samleien sine ...menn som hevner seg på jentene... no good.. Dette virker jo helt sykt. Har ingenting med ordinære vennskap å gjøre. Nå er det ut av KG for godt!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #19 Skrevet 31. august 2023 Hoia skrev (11 minutter siden): Dette virker jo helt sykt. Har ingenting med ordinære vennskap å gjøre. Nå er det ut av KG for godt! Hvorfor skriver du dette i alle tråder? Kjempesært. Anonymkode: ac30b...8e9
Gjest Hoia Skrevet 31. august 2023 #20 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skriver du dette i alle tråder? Kjempesært. Anonymkode: ac30b...8e9 Fordi jeg er på vei ut av KG for godt. Dette stedet var helt nytt for meg, litt artig. Men nå er det ut herfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå