AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Jeg gjør det ikke og er åpen om det. Er det turn off å si det på 2. eller 3. date hvis daten spør ? Virker som mange blir skremt Anonymkode: 6459d...a48
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Jeg hadde tenkt at du er ikke verdt min tid hadde du svart ja på det spørsmålet Anonymkode: 02118...037 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Hvis jeg var deg, så hadde jeg ikke sagt noe om det Anonymkode: f0041...90b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 Jeg dater aldri flere enn en mann om gangen, men har hørt at menn ofte dater flere på en gang. Så sier de «next» hvis du ikke når opp til kravene. Tinder er blitt en form for søppelsortering (satt på spissen). Anonymkode: db69c...746
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #5 Skrevet 31. august 2023 Selvfølgelig ikke. Og hadde han gjort det så hadde jeg droppet han tvert, da er han feil mann. Sånt tull gidder jeg ikke, jeg er ute etter et varig forhold, ikke ligge rundt. Anonymkode: ca2d2...d39 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #6 Skrevet 31. august 2023 Det klarer ikke jeg. Se på de syke tv-programmene der en flokk av kvinner skal date en mann, hvordan er det mulig å være så dumme? Anonymkode: 87953...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #7 Skrevet 31. august 2023 Jeg har ikke gjort det. Jeg skal innrømme at jeg har gitt opp å treffe noen. Siste jeg traff ghostet meg, så prøvde jeg å snakke med han og jeg følte at han nærmest gjorde narr av meg i den samtalen, så kom han løpende tilbake etter 2 måneder uten kontakt som om ingenting har skjedd. Det føltes så grusomt, vondt og nedverdigende å bli behandlet på den måten. Anonymkode: c6c55...508
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #8 Skrevet 31. august 2023 Ja, gjør det, inntil man har blitt enige om å være eksklusive. Anonymkode: 1f2b7...bf5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #9 Skrevet 31. august 2023 Nå dater ikke jeg, men har både kompiser og brødre. Og felles for dem alle er at de lett dater flere damer samtidig, uten engang å tenke over at det er noe galt i det. Hadde jeg vært singel og på markedet, hadde jeg gjort akkurat det samme. Når menn kjører etter de reglene, burde kvinner også kjøre etter de reglene. La mannfolka være klar over at de ikke er så vanvittig precious. Anonymkode: 27e04...5e8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #10 Skrevet 31. august 2023 Vel. Jeg lever i et åpent forhold. Det hender vi dater andre ja. Anonymkode: 73f99...c0a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #11 Skrevet 31. august 2023 Slitet med å få tid til èn, så to nei. Hvis man føler behov for å treffe en annen er man ikke interessert nok er min erfaring, er kun når jeg har vært lunken jeg har følt behov for å treffe en ny. Så finner jeg ut at en jeg treffer treffer fler er det farvel, gidder ikke nedverdige meg selv til å være et alternativ Anonymkode: 6be4e...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #12 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel. Jeg lever i et åpent forhold. Det hender vi dater andre ja. Anonymkode: 73f99...c0a Litt tungvint å slå opp med typen/dama hver gang du skal på date, skjønner det. Anonymkode: d1100...f88
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #13 Skrevet 31. august 2023 Han jeg dater sier han er veldig opptatt, men at han skal finne tid for meg. Plutselig sa han at han snakket med flere på Tinder. Snapchat også. Det ble dealbreaker for meg. Har vært på 3 dates og kysset. Ta en kaffe og prate er ok, men etter man blir intim er det litt guffent å vite at de gjør det med flere ts Anonymkode: 6459d...a48 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #14 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå dater ikke jeg, men har både kompiser og brødre. Og felles for dem alle er at de lett dater flere damer samtidig, uten engang å tenke over at det er noe galt i det. Hadde jeg vært singel og på markedet, hadde jeg gjort akkurat det samme. Når menn kjører etter de reglene, burde kvinner også kjøre etter de reglene. La mannfolka være klar over at de ikke er så vanvittig precious. Anonymkode: 27e04...5e8 At de du kjenner dater flere samtidig, betyr ikke at alle gjør det. Jeg gjør det ikke og ingen av de jeg kjenner gjør det. Jeg syns det er respektløst. Jeg ser jo at fler og fler gjør det...spesielt yngre folk. Men vi er heldigvis fremdeles mange som ikke gjør sånt. M42 Anonymkode: c6283...a10
KallePils Skrevet 31. august 2023 #15 Skrevet 31. august 2023 Ja, selvfølgelig. En ting er å være ute etter et forhold i det hele tatt, det får være opp til den enkelte. Men hvem er så dum at de gir eksklusivitet først og håper på et forhold etterpå? Det lukter desperasjon lang vei.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #16 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg gjør det ikke og er åpen om det. Er det turn off å si det på 2. eller 3. date hvis daten spør ? Virker som mange blir skremt Anonymkode: 6459d...a48 Seiv hadde jeg ikke hatt problemer om hun kun fokuserte på meg inntil hun var sikker eller om hun traff andre samtidig. Jeg er riktig nok nysgjerrig på andre forholdsvarianter utover monogami, så jeg skiller meg nok litt ut der fra gjennomsnittet. Anonymkode: b4717...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå