Gå til innhold

Hva synes dere damer om menn med pannelugg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det barnslig og harry med pannelugg?

Anonymkode: d93e3...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I farten kommer jeg bare på Jim Carrey i Dum og dummere, og evt han kongehuseksperten - kledelig på begge de. Rett og slett sjeldent jeg ser det? 

Anonymkode: 5d315...ef6

Skrevet

Ser helt forbanna jævlig ut. Men det er min smak

Anonymkode: fdf0d...c56

Skrevet

😅Internet.thumb.jpg.0c685a51fc3c3376d6497b95daa0ac00.jpg

Anonymkode: 84b34...708

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😅Internet.thumb.jpg.0c685a51fc3c3376d6497b95daa0ac00.jpg

Anonymkode: 84b34...708

For meg personlig syns jeg Paul og til dels Johns  hår er ganske fint, mens Georges og spesielt Ringos har tippet over til lærerinneklippen fra 70-80-tallet 😅 

Anonymkode: 5d315...ef6

Skrevet

Som med alle andre frisyrer - noen kler det (og har hår til det), andre ikke.

• Liker 3
Skrevet

Kommer an på hele frisyren og om du kler den. Og pannelugg er et vidt begrep, men antar du sikter til en glatt og rett lugg? Ungdommene i dag har gjerne litt lange, buskete lugger hvis de feks har litt krøller. Det syns jeg kan være veldig fint.

Anonymkode: f060b...5d0

Skrevet

Min mann har en frisyre med pannelugg, passer han og hans hår.  Foretrekker menn med kort frisyre.

Anonymkode: 578bb...542

Skrevet

220px-Ashton_Kutcher_by_David_Shankbone_2010_NYC.jpg

Anonymkode: f060b...5d0

Skrevet

Hahahaha.  En MANN har ikke pannelugg. Så jeg mener ingenting om menn med pannelugg.   Men gutter kan ha pannelugg, eller de veldig homofile,  da synes jeg det ser helt jævlig ut.  Latterlig.  

Anonymkode: a2024...cde

Gjest Inverto
Skrevet

En ekte manns maskulinitet er ikke så fragilt at det dikteres av en pannelugg.
Ha den frisyren du selv ønsker

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hahahaha.  En MANN har ikke pannelugg. Så jeg mener ingenting om menn med pannelugg.   Men gutter kan ha pannelugg, eller de veldig homofile,  da synes jeg det ser helt jævlig ut.  Latterlig.  

Anonymkode: a2024...cde

Jeg er stygg og uønsket 😭

Anonymkode: 5e714...226

Skrevet

Det kan se perfekt ut med riktig frisyre og ansiktsform. Selv foretrekker jeg en bustete pannelugg fremfor glatt på menn. Omvendt på kvinner.

Skrevet

Hm, jeg så for meg menn med langt hår og pannelugg i heavy metal band på 80-tallet da jeg leste tittelen, men det var kanskje ikke helt det som var ment 😄 Det var ikke særlig kledelig i hvert fall.

Utenom det så er det vel noen som kler det og andre ikke. Tror ikke jeg foretrekker noe som helst egentlig. Det kommer helt an på mannen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...