AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Har samboer og ett barn men tar meg ofte i å savne det å flørte og være skikkelig forelsket. Prate lagt ut på natten osv. Flere? Anonymkode: 7867c...b75 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Får flørte med samboer da Anonymkode: a6b21...23d 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Kanskje du kan vekke den flammen med samboeren din igjen? Anonymkode: 4b9b7...d65 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Får flørte med samboer da Anonymkode: a6b21...23d Det er jo ikke det samme overhodet. Det morsomme med å flørte er jo at det er en ny person. Flørte med samboer blir jo som å pisse i buksa for å holde seg varm. 13 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje du kan vekke den flammen med samboeren din igjen? Anonymkode: 4b9b7...d65 Man kan ikke ha samme spenning med langvarig partner som med noen nye. Bare å glemme. Det er den store bakdelen med monogami. Anonymkode: 05280...deb
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det er jo ikke det samme overhodet. Det morsomme med å flørte er jo at det er en ny person. Flørte med samboer blir jo som å pisse i buksa for å holde seg varm. Man kan ikke ha samme spenning med langvarig partner som med noen nye. Bare å glemme. Det er den store bakdelen med monogami. Anonymkode: 05280...deb Med slike holdninger skjønner jeg det blir kjedelig å være i et langvarig forhold. Hadde mannen sammenlignet å flørte med meg med «å pisse i buksa for å holde seg varm» ville vi nok ikke ha vært sammen. Man kan fint skape både spenning og flørt i et langvarig forhold. Vi får det til etter nesten 20 år sammen. Anonymkode: 893c7...64e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå