AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Del Skrevet 30. august 2023 Jeg bruker sitron i vaskevannet, og lavendel på hodeputa Anonymkode: 605c0...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Del Skrevet 30. august 2023 Direkte på kroppen eller utblandet i annen olje, f eks på halsen, magen eller under føttene før leggetid. Nå på sommeren når jeg ikke brenner telys, så legger jeg en bomullspad i hver telysholder og drypper litt olje på dem som romduft. Har også en diffuser, så kan bruke de der f eks mens man ligger på gulvet og gjør litt yoga/pusteøvelser eller lignende. Og bruker de i hjemmeblandede rengjøringsprodukter. Anonymkode: 029e2...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Direkte på kroppen eller utblandet i annen olje, f eks på halsen, magen eller under føttene før leggetid. Nå på sommeren når jeg ikke brenner telys, så legger jeg en bomullspad i hver telysholder og drypper litt olje på dem som romduft. Har også en diffuser, så kan bruke de der f eks mens man ligger på gulvet og gjør litt yoga/pusteøvelser eller lignende. Og bruker de i hjemmeblandede rengjøringsprodukter. Anonymkode: 029e2...f27 hvilken olje har du under føttene? Anonymkode: 605c0...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvilken olje har du under føttene? Anonymkode: 605c0...ac6 Pleier vel bli mest av peppermynte, lavendel, oregano eller eucalyptus. Blander ut i sheasmør eller mandelolje. Anonymkode: 029e2...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå