AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Savner å lese bøker, siste året har jeg hørt podcaster i stedet. Har lest mye samtidsromaner, liker det godt. Har så lyst å finne ei bok som jeg bare lengter etter å lese videre på. Hilsen voksen dame Anonymkode: 0cfc9...ba4
Gjest Msramkins Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Hva med Ali Smith, har du lest noe av henne? Høst, Sommer, Vår og Vinter. Dette er samtidsromaner. Hun har flere bøker også, men de har jeg ikke lest.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Msramkins skrev (2 minutter siden): Hva med Ali Smith, har du lest noe av henne? Høst, Sommer, Vår og Vinter. Dette er samtidsromaner. Hun har flere bøker også, men de har jeg ikke lest. takk, skal sjekkes ut med en gang ts Anonymkode: 0cfc9...ba4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 Hva har du likt å lese før? Det beste er jo å finne noe man vil like. Jeg feks, liker ikke Lucinda Riley sine bøker feks, mens andre sluker de og klarer ikke legge de fra seg.. Så er vanskelig å gi anbefalinger uten å vite hva du har likt før. Anonymkode: ea9ab...633 1
Trolltunge Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Drageløperen om du ikke allerede har lest den. Dog mulig du må legge den fra deg for å gråte litt. Det måtte jeg. Første jeg kom på, for gjorde inntrykk. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 Alt lyset vi ikke ser. Av Anthony Doerr. Helt nydelig roman. Anonymkode: 64506...d26 1
Lava Anne Skrevet 30. august 2023 #7 Skrevet 30. august 2023 Tror jeg slukte Ali Smith sin Høst. Slukte også Mengele Zoo da jeg var 20 år, senere - en bok som heter Liberty av Jacob Ejersbo. Og Wuthering Heights faktisk. Er slukebøker jeg kommer på.
Carrot Skrevet 30. august 2023 #8 Skrevet 30. august 2023 (endret) Kunsten å høre hjerteslag, ensomhetens språk, kunsten å være den man er.... husker ikke helt rekkefølgen på de men: https://www.norli.no/forfatter/jan-philipp-sendker Endret 30. august 2023 av Carrot
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #9 Skrevet 30. august 2023 Balansekunst av rohinthon mistry. Tatertriologien av Britt Karin Larsen. Anonymkode: ea6c8...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #10 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva har du likt å lese før? Det beste er jo å finne noe man vil like. Jeg feks, liker ikke Lucinda Riley sine bøker feks, mens andre sluker de og klarer ikke legge de fra seg.. Så er vanskelig å gi anbefalinger uten å vite hva du har likt før. Anonymkode: ea9ab...633 Liker Marstein, Eikemo, Tiller. likte godt bøkene til Anne Karin Elstad i gamle dager liker ikke Lucinda Riley, har prøvd, men det fenger ikke, syns alle ligner. ts Anonymkode: 0cfc9...ba4 1
tirben Skrevet 30. august 2023 #11 Skrevet 30. august 2023 Afghanerne av Åsne Seierstad En av oss av Åsne Seierstad Min skyld av Abid Raja Wonderboy av Henrik Langeland En morgen i Jenin av Susan Abulhawa En halv gul sol av Chimamanda Ngozi Adichie Størst av alt av Malin Persson Giolito 1 1
Ullvott Skrevet 30. august 2023 #12 Skrevet 30. august 2023 Søsterklokkene og Hekneveven av Lars Mytting. I september kommer tredje og siste bok i trologien. Den heter Skråpånatta. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #13 Skrevet 30. august 2023 Svøm med de som drukner slukte jeg. Svermen, Harry Potter, En av oss, La meg synge deg stille sanger, One day, Rettstridig Forføyning og Uten personlig ansvar… Anonymkode: 61a57...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #15 Skrevet 30. august 2023 Liker du fantasy? I såfall kan jeg anbefale Percy Jackson serien!! Den er en ungdomserie, men språket vokser på en måte med hovedpersonen og er fremdeles dritbra! Jeg leser den på nytt nå siden det kommer en serie på Disney+ hvor forfatteren er svært involvert i alle aspekter! Anonymkode: 1d98a...04f
AnAngel Skrevet 30. august 2023 #16 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt lyset vi ikke ser. Av Anthony Doerr. Helt nydelig roman. Anonymkode: 64506...d26 Den er helt fantastisk; en av de beste jeg har lest! 1
Lill3My Skrevet 30. august 2023 #17 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Savner å lese bøker, siste året har jeg hørt podcaster i stedet. Har lest mye samtidsromaner, liker det godt. Har så lyst å finne ei bok som jeg bare lengter etter å lese videre på. Hilsen voksen dame Anonymkode: 0cfc9...ba4 Siden du nevner samtidslitteratur tenkte jeg på disse: * Bli hvis du kan, reis hvis du må (noe sånt heter den. Helga Flatlands trilogi) * Gjestene, Agnes Ravatn * Du er så lys, Tore Renberg * 304;dager, Simon Stranger Ellers anbefaler jeg følgende forfattere; Marit Eikemo, Carl Frode Tiller, Murakami, Lazio Ishiguro (Klara og solen), Marian Keyes 1
tirben Skrevet 30. august 2023 #18 Skrevet 30. august 2023 Lill3My skrev (24 minutter siden): Siden du nevner samtidslitteratur tenkte jeg på disse: * Bli hvis du kan, reis hvis du må (noe sånt heter den. Helga Flatlands trilogi) * Gjestene, Agnes Ravatn * Du er så lys, Tore Renberg * 304;dager, Simon Stranger Ellers anbefaler jeg følgende forfattere; Marit Eikemo, Carl Frode Tiller, Murakami, Lazio Ishiguro (Klara og solen), Marian Keyes Ja! Bli hvis du kan og reis hvis du må, er en helt fantastisk bok! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå