AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Jeg har lyst til det, men kjenner ingen som vil bli med. Er det noen som har startet med dette alene? Man må jo ha noen å spille med. Virker som alle som begynner har begynt å spille med noen de kjenner. Anonymkode: 74b61...76b
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Der jeg bor har de "turneringer" flere ganger i uken, hvor man bare kan melde seg på (det er enten i par eller alene). Jeg har aldri prøvd 😊 Anonymkode: 0d4dc...18c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Der jeg bor har de "turneringer" flere ganger i uken, hvor man bare kan melde seg på (det er enten i par eller alene). Jeg har aldri prøvd 😊 Anonymkode: 0d4dc...18c Jeg har og sett at man kan melde seg på turneringer, men får jo ikke trent når jeg ikke har noen å spille med.🙈 Man må vel ha venner som spiller for å bli med på dette.. Anonymkode: 74b61...76b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 19.37): Jeg har og sett at man kan melde seg på turneringer, men får jo ikke trent når jeg ikke har noen å spille med.🙈 Man må vel ha venner som spiller for å bli med på dette.. Anonymkode: 74b61...76b Slik jeg har forstått det er turneringene så lavterskel og arrangeres så ofte at det fungerer som trening, på lavere nivå trenger man sikkert ikke å trene padel utenom i tillegg. Men du bør selvsagt kunne reglene og ha prøvd å spille først. På det senteret jeg snakker om har de en slags innføringstime(?) som man innimellom man booke gratis. Etter det tipper jeg man kanskje er klar for å spille "turnering". Anonymkode: 0d4dc...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå