Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Jeg har gått på Yasmin p-piller i et par år nå. Fungerer kjempefint, og legene sier det er ok også (går på div hjertemed., blant annet to blodfortynnende, er derfor det går greit). Men så har jeg lest diverse på nettet om at det ikke er bra og sånn, og at cerazette er bedre for "sånne som meg". Noen som vet hvorfor? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #2 Skrevet 20. januar 2006 Mulig at det er fordi p-piller innebærer en viss fare for blodpropp og at denne faren er mindre(ikke eksisterende?) med Cerazette fordi dette er en gestagenpille, men om legen din sier at det ikke er noe i veien for at du bruker den, ville jeg ha slått meg til ro med det.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #3 Skrevet 20. januar 2006 Men tror jeg kanskje ville følt meg tryggere med en sånn pille... Skal høre med de jeg Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #4 Skrevet 20. januar 2006 Jeg er knallfornøyd med Cerazette iallefall(tåler ikke østrogen) og blør ikke i det hele tatt, men jeg har og hørt dem som blør konstant med disse pillene. Dumt at det aldri er noe "fasit" når det gjelder prevensjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå