Gå til innhold

Flere som går rundt halvsjuke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som går rundt å hangler,sånn halvsjuk.akkurat som om forkjølelse ikke slår helt ut?

Anonymkode: 6b6d9...e24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke ødelagt immunforsvaret mitt. 

Anonymkode: 59cf7...f7d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, har ikke ødelagt immunforsvaret mitt. 

Anonymkode: 59cf7...f7d

?

Anonymkode: 82dd3...8d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

?

Anonymkode: 82dd3...8d7

Dette er kg. Du  alltid stille til start her klar for å møte de med dårlig psykisk helse som lever av og for å poste rare ting. Bare lat som ingenting. 

Anonymkode: 988fd...5b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er korona. Mye nå.

Anonymkode: 48b5b...314

Skrevet

Ja! 

Anonymkode: aa155...465

Skrevet

Ja, føler meg temmelig dårlig. Vondt i magen og kvalm. Muligens en urinveisinfeksjon, men legekontoret nekter å skrive ut resept på antibiotika. Hver eneste uke er det bare "vi ser det ann i en ukes tid" i ett par uker nå. 

Får bare håpe dette ikke utvikler seg til problemer med nyrene, blod-forgiftning eller noe lignende.  

Anonymkode: 85c3a...5a5

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, forrige uke. Viste seg at det var corona.

Anonymkode: 01583...88f

Skrevet

Tror det går mye av alt mulig nå. Pyton. 

Anonymkode: baa21...a06

Skrevet

Litt tett nese som kommer og går, og sår hals et par dager her og der. Har vært sånn i et par uker, irriterende.

Anonymkode: bb862...a56

Skrevet

Føler meg som dagen før jeg våkner skikkelig sjuk, har følt meg sånn i en uke, jævlig irriterende 

Anonymkode: e5eae...b81

Skrevet

Hadde det sånn i forrige uke.

Jobber på barneskole, og det går både vanlig skikkelig sylte forkjølelse, korona og spysjuke.... Så jeg venter bare....

Anonymkode: c3725...1ae

Skrevet

Veldig typisk for sesongen dette da... 

Skrevet

Nei, jeg føler meg bedre enn på lenge. Det er ikke for å skryte, bare for å jevne ut denne tråden litt.

Opplever ikke at det er mye sykdom rundt meg heller, selv har jeg knapt vært syk siden slutten av 2019. Har ikke hatt migrene engang.

Anonymkode: 66539...087

Skrevet

Jeg har de siste dagene gått med en litt sånn slakk følelse i kroppen, fryser litt, svetter litt, prikkende følelse i munn/hals.. Men det bryter liksom ikke skikkelig ut. Mange på jobb er syke med forkjølelse og feber, men håper det bare går over kjapt :) 

Anonymkode: cb6d2...705

Skrevet

Jeg har og gått og kjent på noe men det setter liksom ikke skikkelig i gang. Føler egentlig det er slik hvert år på denne tiden, barna tilbake på skolen og så drar de med seg noe bare jeg skal gå å kjenne på... :ler:

Ikke umulig at det er noe korona på gang og men så lenge jeg ikke liger strak ut så lever jeg nå som normalt.

Anonymkode: edd6f...d11

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, forrige uke. Viste seg at det var corona.

Anonymkode: 01583...88f

Lol

Anonymkode: b7ea0...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...