AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Jeg var nylig på en 6 timers flytur og en dame lagde mye drama fordi hun mente at hun hadde legeerklæring på at hun måtte ha bedre beinplass. Så fra økonomi til økonomi pluss eller bedre. Hun spurte flere for å kunne få det beste setet. Mulig hun prøvde seg på business også. altså, om det var så viktig hvorfor skaffet hun seg ikke plassen hun trengte på forhånd? Så hun oppfører seg frekt fordi hun ikke ville betale mer. Men hadde du byttet plass om noen vil bytte? Jeg gjør det lett om det er snakk om vindu/midt/Midten. Bryr meg ikke så mye, men om noen fra en annen klasse kommer, da er det verre. Anonymkode: 739a9...4d4 13 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Jeg bryr meg ikke, men i det tilfellet der er bare frekt. Om hun er SÅ i behov for bedre plass så gjør som resten av oss.. BETAL FOR DET Anonymkode: d88f4...451 43 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 På en sekstimers flytur vil jeg selv bestemme hvor jeg vil sitte, ut fra egne preferanser, valg og pris. «Æ gjør mæ tung! Ingen får ta mitt sete»! Anonymkode: 8c1bb...6a8 13 2
Enmanelskeråhate Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 Flytter meg av og til fra standardsete hvis det hjelper en famile som vil sitte sammen. Flytter meg aldri hvis jeg har bestilt ekstra benplass 19 1 6
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Ekstra benplass ved nødutgangen er viktig for meg og spesialbestilt, så nei til akkurat det. Familie eller ei. 9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 «Ååååhh…vil du sitte her? Så bra da…Not!» Anonymkode: 62453...08e
Gjest Elooon Skrevet 30. august 2023 #7 Skrevet 30. august 2023 Jeg kan fint bytte plass i ett fly, men kommer an på personen som spør/vil bytte. Slike som hun kvinnen du beskriver i HI bytter jeg ikke plass med. Bytter aldri med sure, bitre og krenka mennesker. Da får de spørre noen andre. Kommer altså an på hvem. Noen kan jeg bytte med på sekundet ute nøle.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Skrevet 30. august 2023 Har jeg et bra sete gir jeg det ikke fra meg nei. Anonymkode: 02af3...62e 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #9 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg var nylig på en 6 timers flytur og en dame lagde mye drama fordi hun mente at hun hadde legeerklæring på at hun måtte ha bedre beinplass. Så fra økonomi til økonomi pluss eller bedre. Hun spurte flere for å kunne få det beste setet. Mulig hun prøvde seg på business også. altså, om det var så viktig hvorfor skaffet hun seg ikke plassen hun trengte på forhånd? Så hun oppfører seg frekt fordi hun ikke ville betale mer. Men hadde du byttet plass om noen vil bytte? Jeg gjør det lett om det er snakk om vindu/midt/Midten. Bryr meg ikke så mye, men om noen fra en annen klasse kommer, da er det verre. Anonymkode: 739a9...4d4 Det er ikke alltid man bestiller billetter selv. Hvis det er pasientreise får man ofte bare tildelt et av setene som er tilgjengelig fordi de ofte bestilles kort tid før avgang… Anonymkode: 59cea...20b 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #10 Skrevet 30. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ekstra benplass ved nødutgangen er viktig for meg og spesialbestilt, så nei til akkurat det. Familie eller ei. Jeg er omvendt, jeg får som regel alltid plass ved nødutgang om det er tilfeldig plassering, og da venter jeg enten til noen vil bytte eller spør de rundt meg. Jeg er ikke i stand til å gjøre noe i en nødsituasjon 😅 Anonymkode: d88f4...451 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #11 Skrevet 30. august 2023 Kan bytte til tilsvarende eller bedre sete, ikke til midtsetet et sted jeg ikke vil sitte. Anonymkode: 61bd2...fc8 5 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2023 #12 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er omvendt, jeg får som regel alltid plass ved nødutgang om det er tilfeldig plassering, og da venter jeg enten til noen vil bytte eller spør de rundt meg. Jeg er ikke i stand til å gjøre noe i en nødsituasjon 😅 Anonymkode: d88f4...451 En må jo ha tenkt seg litt om i den situasjonen sånn i tilfelle, men en må være positiv og optimistisk, for det skjer jo som regel aldri noe galt. Personlig takket jeg Gudene da jeg første gang oppdaget den langbentmuligheten. Jeg klarer ikke å sitte på et vanlig trangt sete. Klarer ikke kinostoler heller.
K.B. Skrevet 30. august 2023 #13 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg var nylig på en 6 timers flytur og en dame lagde mye drama fordi hun mente at hun hadde legeerklæring på at hun måtte ha bedre beinplass. Så fra økonomi til økonomi pluss eller bedre. Hun spurte flere for å kunne få det beste setet. Mulig hun prøvde seg på business også. altså, om det var så viktig hvorfor skaffet hun seg ikke plassen hun trengte på forhånd? Så hun oppfører seg frekt fordi hun ikke ville betale mer. Men hadde du byttet plass om noen vil bytte? Jeg gjør det lett om det er snakk om vindu/midt/Midten. Bryr meg ikke så mye, men om noen fra en annen klasse kommer, da er det verre. Anonymkode: 739a9...4d4 Situasjonsbetinget, det finnes legitime grunner og det finnes eksempler som du selv kommer med, der folk som tror at om de bare skriker høyt nok, så skal deres behov bli tatt hensyn til. Sånne folk skal settes på plass, sånn at de kanskje tenker seg om neste gang.. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #14 Skrevet 30. august 2023 Har ikke det problemet. exn derimot sliter. Vi reiser ofte på tur pga ungen vår og han 198 cm. Men aldri om han har spurt om han kan få bytte plass. Men er det ledige plasser spør jeg flyvertinnen for han eller i skranken på flyplassen. Anonymkode: 4d2e2...5df
Kjetil E Skrevet 30. august 2023 #15 Skrevet 30. august 2023 Nei nei nei, ALDRI. Totalt uaktuelt å bytte sete. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #16 Skrevet 30. august 2023 Jeg betaler for å velge sete og da bytter jeg det selvsagt ikke bort, enkelte er faktisk så frekke og grådige at de satser på at noen går med på å bytte plass. Barnefamilier og andre som reiser sammen bør selvfølgelig bestille seter på forhånd slik at de kan sitte sammen. Anonymkode: f19a2...e62 14 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #17 Skrevet 30. august 2023 Flytter meg ALDRI med mindre setet jeg får et bedre enn mitt. Det er ikke mitt problem om noen andre fikk et ræva sete fordi de ikke gadd å betale for å få velge selv. Anonymkode: 4d095...a6f 11 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #18 Skrevet 30. august 2023 Jeg bytter ikke hvis det innebærer at jeg må sitte i midten. Jeg havner ofte ved nødutgang, og det er så bortkastet for mine 160 cm 😄 Anonymkode: 32f33...71e 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #19 Skrevet 30. august 2023 Jeg betaler alltid for ett av mine favorittseter, dvs langt framme og ved vindu. Jeg kan bytte til et vindussete lenger frem, ellers ikke. Folk får betale hvis de er nøye på hvor de skal sitte - slik jeg gjør. Anonymkode: e0757...47c 8
Supersmurf Skrevet 30. august 2023 #20 Skrevet 30. august 2023 Jeg har litt flyskrekk, så vil helst ha vindusplass for å ha «kontroll» på take off og landing. Kunne ha byttet dersom det ble dumt for en familie, men ikke for en frekk dame 1 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå