Gå til innhold

Hva er det mest forstyrrende du har hørt fra tilsynelatende oppegående mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med ei som jobber som lege, og hun mente det kanskje ikke var så ille om flyktninger (fra Afrika) omkom på veien, da det ville koste staten Norge langt mindre.  Dette var rett etter den båten som kantret utfor Hellas...

Anonymkode: c6416...e35

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når faren min sa til 16 år gamle meg at tenk om folk trodde han og jeg var kjærester. 🤮

Anonymkode: 63d8d...777

• Liker 11
Skrevet

At amfetamin var en kur mot manisk depresjon. ( Sagt av en alternativ konspirasjonsteorier)

Anonymkode: 3ce76...0ac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At amfetamin var en kur mot manisk depresjon. ( Sagt av en alternativ konspirasjonsteorier)

Var denne alternative konspirasjonsteoretikeren en tilsynelatende oppegående person?

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Når faren min sa til 16 år gamle meg at tenk om folk trodde han og jeg var kjærester. 🤮

Skjønner at det kan høres creepy ut - vanskelig å si hva han mente, når man ikke aner kontekst. 

MEN, det kan liksom være et problem med spesielt yngre fedre. Har en kollega som ble pappa da han var 15 år gammel, og han har fått sin del med stygge blikk etter datteren kom i tenårene, og de f. eks dro sammen på kjøpesenter for å handle. Hjalp heller ikke på at han så ganske ungdommelig ut / så ut som han var i midten av 20-årene. 

Anonymkode: c6416...e35

• Liker 14
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje et hint om at du måtte slutte å leie han, at du ikke var et barn lenger.

Anonymkode: 698fb...0cd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje et hint om at du måtte slutte å leie han, at du ikke var et barn lenger.

Han sier det samme nå over 25 år etter. Han har bare rare fantasier. tenk om ditt og datt hele tida.

Skrevet

"Jeg tror ikke på de der klimagreiene, jeg".