Gå til innhold

Hva er det mest forstyrrende du har hørt fra tilsynelatende oppegående mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med ei som jobber som lege, og hun mente det kanskje ikke var så ille om flyktninger (fra Afrika) omkom på veien, da det ville koste staten Norge langt mindre.  Dette var rett etter den båten som kantret utfor Hellas...

Anonymkode: c6416...e35

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når faren min sa til 16 år gamle meg at tenk om folk trodde han og jeg var kjærester. 🤮

Anonymkode: 63d8d...777

• Liker 11
Skrevet

At amfetamin var en kur mot manisk depresjon. ( Sagt av en alternativ konspirasjonsteorier)

Anonymkode: 3ce76...0ac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At amfetamin var en kur mot manisk depresjon. ( Sagt av en alternativ konspirasjonsteorier)

Var denne alternative konspirasjonsteoretikeren en tilsynelatende oppegående person?

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Når faren min sa til 16 år gamle meg at tenk om folk trodde han og jeg var kjærester. 🤮

Skjønner at det kan høres creepy ut - vanskelig å si hva han mente, når man ikke aner kontekst. 

MEN, det kan liksom være et problem med spesielt yngre fedre. Har en kollega som ble pappa da han var 15 år gammel, og han har fått sin del med stygge blikk etter datteren kom i tenårene, og de f. eks dro sammen på kjøpesenter for å handle. Hjalp heller ikke på at han så ganske ungdommelig ut / så ut som han var i midten av 20-årene. 

Anonymkode: c6416...e35

• Liker 14
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje et hint om at du måtte slutte å leie han, at du ikke var et barn lenger.

Anonymkode: 698fb...0cd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje et hint om at du måtte slutte å leie han, at du ikke var et barn lenger.

Han sier det samme nå over 25 år etter. Han har bare rare fantasier. tenk om ditt og datt hele tida.

Skrevet

"Jeg tror ikke på de der klimagreiene, jeg".

At det kom fra vedkommende kort tid etter innkjøp av et overdimensjonert bensinmonster og masse reising med fly var neppe tilfeldig. Folk snakker av og til høyt til andre når egentlig snakker til seg selv for å undertrykke sin egen kognitive dissonans.

• Liker 6
Skrevet

«Du må lære deg å stole på mennesker som har sviktet deg. (Så tar hun seg på hjertet sitt og sier videre) Det må du virkelig jobbe med». 

Som innlagt i akuttpsyk og en sykepleier som senere ble sjef kom inn til meg og sa dette. Det vært mye styr med akutteamet, så var nok de hun tenkte på, men likevel. Der satt jeg med ekstremt graverende overgrep i bagasjen, og hadde mitt første møte med voksenpsyk 30 år gammel. Utrolig at dama ble sjef siden. 

Første som slo meg med posten, men har nok vært med på verre…

Anonymkode: 9f07c...361

• Liker 4
  • Hjerte 11
  • Nyttig 1
Skrevet

At havfruer finnes i virkeligheten.

Anonymkode: b9423...c9b

• Liker 3
Skrevet

De to absolutt dummeste utsagnene jeg hører/leser er "i verdens rikeste land" og "men de sender masse penger ut av landet". Folk som kommer med de argumentene i en hvilken som helst diskusjon der noen i Norge ikke har fått det de vil ha, må betale mer enn de liker, syns noe er for dyrt ect viser bare sin komplett manglende forståelse for absolutt alle deler av samfunnet. Ingen historiekunnskap, ingen samfunnskunnskap, ingen økonomikunnskap, som regel veldig liten innsikt i politikk, og rett og slett helt mangel på det store bilde i noen som helst sammenheng.

Og ts, det er faktisk så enkelt som at det ikke er plass til hele verden i Europa. Det er rett og slett ikke ressurser nok til at alle som søker lykken skal komme hit, og mange av de som ender opp her får et mye verre liv enn det de kom fra i utgangspunktet. 

Anonymkode: eff11...8c1

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet

"Jødene sto bak 9/11"

Sagt av en lege. Samme fyren er veeldig langt til venstre politisk, for kommunisme og hele pakka

Anonymkode: 67d5f...170

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Jødene sto bak 9/11"

Sagt av en lege. Samme fyren er veeldig langt til venstre politisk, for kommunisme og hele pakka

Anonymkode: 67d5f...170

Det er mange leger som har begått grusomme handlinger oppigjennom,  det er desverre ikke noen garanti for at man er menneskelig det å ha utdanning innen helse. Kanskje blir grusomhetene heller mer sofistikerte 

• Liker 7
Skrevet
certaincentury skrev (1 time siden):

Var denne alternative konspirasjonsteoretikeren en tilsynelatende oppegående person?

Kjenner personen for godt til å kunne mene noe om det. Regner med nye bekjente synes personen er oppegående. Men det bør komme veldig fort frem da det er få temaer som ikke konspireres i.  Alt fra ull, til dyr og videre til big farma. 

Skrevet

Åh, herregud .. aner ikke hvor jeg skal begynne.

Okay. For noen år siden da vi var på besøk så stod tven på. Mener den sto på discovery channel. Uansett der vistes det en reklame for en dokumentar om The big bang. Plutselig satt kristelige svigermor der å kjefta og sa at hun ville ringe til dem for det der var jo bare tull.. 

Anonymkode: 4fa36...4f5

• Liker 12
Skrevet

En fyr jeg trodde var oppegående har ikke bare blitt veganer (og helsa hans forfaller), men en gang han prøvde å prakke veganismen på andre, så konfronterte jeg ham med at veganske menn har lavere testosteron og dårligere sperm og at det er et tydelig tegn på at dette er et helseskadelig kosthold. Da presterte han å si at at lavere fruktbarhet var en positiv ting og at naturen var smart fordi vi er for mange mennesker på jorda.

Anonymkode: 0c3a2...068

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

At han fortsatt har tillit til Anniken Huitfeldt. 

Anonymkode: 183d8...37a

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Leger…

Har sagt mye rart til meg…

Lærere har sagt enda mer rart til meg. Helt utrolig hva enkelte kan få seg til å si. 

Anonymkode: 0dded...53a

Skrevet

Alt det som kommer fra enten Støre eller Vedum & co

Anonymkode: 4ab3b...97a

• Liker 3
Skrevet

Folk som har sagt de stemmer Høyre.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...