AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Noen som har opplevd at no contact rule fungerer selv om man ikke har datet mer enn noen uker? Anonymkode: 09727...c66
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Å ikke ta kontakt med eks/date som dumpet deg… Anonymkode: 09727...c66
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 For å komme over de ja Orker ikke å ha kontakt med noen av eksene mine Anonymkode: ab9ee...138 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Men en ting: vær veldig forsiktig med det de kaller «no contact» der man liksom får tilbake eksen om man ikke har noe kontakt på noen måneder… det skjer ikke Er bare noen YouTube-folk som mener de, de selger også kurs og bøker angående dette her. det eneste de vil er å selge deg et falskt håp. Anonymkode: ab9ee...138 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 Ja, beste måten å komme over en eks på 😊 Hvis motivasjonen er å få oppmerksomhet fra den du avslutter all kontakt med er det ganske toxic, for deg. Anonymkode: 27a36...580 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #7 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Å ikke ta kontakt med eks/date som dumpet deg… Anonymkode: 09727...c66 For å komme over han eller for å få han til å savne deg? Sistnevnte fungerer ikke. Anonymkode: 2502d...a75 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For å komme over han eller for å få han til å savne deg? Sistnevnte fungerer ikke. Anonymkode: 2502d...a75 Jo Anonymkode: e6594...f3a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #9 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har opplevd at no contact rule fungerer selv om man ikke har datet mer enn noen uker? Anonymkode: 09727...c66 Hvis en person man kun har datet i noen uker tar kontakt igjen, så handler det mest sannsynlig bare om en egoboost og muligens et nyp. Anonymkode: f73b6...4b4 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #10 Skrevet 30. august 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis en person man kun har datet i noen uker tar kontakt igjen, så handler det mest sannsynlig bare om en egoboost og muligens et nyp. Anonymkode: f73b6...4b4 ... og dette har du reell erfaring med? Eller kanskje faglig, til og med? Eller har du kanskje livserfaring som en 17-åring som bare har levd på nettet? Ikke rart folk er single... Anonymkode: 218d9...e17
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #11 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ... og dette har du reell erfaring med? Eller kanskje faglig, til og med? Eller har du kanskje livserfaring som en 17-åring som bare har levd på nettet? Ikke rart folk er single... Anonymkode: 218d9...e17 Hvor mye følelser kan det være involvert etter kun noen uker? Anonymkode: f73b6...4b4 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #12 Skrevet 30. august 2023 Det normale er jo å ikke lenger ha kontakt med en eks. Hvorfor gjøre det om til en greie med engelsk navn plutselig? Anonymkode: 88f89...37d 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #13 Skrevet 30. august 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor mye følelser kan det være involvert etter kun noen uker? Anonymkode: f73b6...4b4 Plenty. Om man er "ny" for hverandre kan det være en del frem og tilbake. Poenget er er at alle er forskjellige og situasjoner er forskjellige. Man kan ikke sitte og tro man vet alt om sånt og dømme andre! Det finnes ikke noe formel. Eller "regel". Men har man møtt noen kan følelsene gå litt hulter til bulter. Det å ha litt avstand kan være til hjelp med å kjenne på hva man egentlig føler og sortere tanker uten annen påvirkning. Derfor er det noen opplever at "No contact" funker og misforstår det og tror det er en magisk formel. Men effekten kan selvfølgelig være stikk motsatt. Anonymkode: 218d9...e17
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #14 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Plenty. Om man er "ny" for hverandre kan det være en del frem og tilbake. Poenget er er at alle er forskjellige og situasjoner er forskjellige. Man kan ikke sitte og tro man vet alt om sånt og dømme andre! Det finnes ikke noe formel. Eller "regel". Men har man møtt noen kan følelsene gå litt hulter til bulter. Det å ha litt avstand kan være til hjelp med å kjenne på hva man egentlig føler og sortere tanker uten annen påvirkning. Derfor er det noen opplever at "No contact" funker og misforstår det og tror det er en magisk formel. Men effekten kan selvfølgelig være stikk motsatt. Anonymkode: 218d9...e17 Kanskje du skal lære deg å lese? Jeg skrev mest sannsynlig, jeg skrev ikke at det alltid er sånn. kanskje du skal lese deg litt opp på submarining? Anonymkode: f73b6...4b4
Janina1 Skrevet 30. august 2023 #15 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det normale er jo å ikke lenger ha kontakt med en eks. Hvorfor gjøre det om til en greie med engelsk navn plutselig? Anonymkode: 88f89...37d Hadde skapt mye problemer for mine fire barn, barnefar og meg om vi ikke skulle ha kontakt. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #16 Skrevet 30. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje du skal lære deg å lese? Jeg skrev mest sannsynlig, jeg skrev ikke at det alltid er sånn. kanskje du skal lese deg litt opp på submarining? Anonymkode: f73b6...4b4 "mest sannsynlig" er et sterkt uttrykk. Folk som ønsker å prøve på nytt etter å ha vært for seg selv litt er IKKE "mest sannsynlig" submarinere eller andre former for manipulatorer. Slutt å spre usannheter på nett bare for å skremme opp usikre mennesker til å ble mer mistenksomme mot andre. Kjenner til mange tilfeller av folk som har funnet tilbake til hverandre etter å ha kuttet kontakten etter en keitete eller usikker start. Det kan faktisk være en god ide å la folk være i fred litt og la dem prosessere tanker og kjenne på hva dem føler. Det er derfor noen tror at "No contact" er en smart formel. Mens det i virkeligheten er en rasjonelt sunn ting å gjøre dersom man er usikker på følelser. Resultatet kan gå begge veier men da er man i hvert fall mer sikker på hva man føler. Anonymkode: 218d9...e17
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #17 Skrevet 30. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Det normale er jo å ikke lenger ha kontakt med en eks. Hvorfor gjøre det om til en greie med engelsk navn plutselig? Anonymkode: 88f89...37d Nei. Det normale blant voksne mennesker er å oppføre seg normalt overfor ekser. Livet går videre. Ikke noe å lage fuzz om. Har man felles barn har man en fordømt plikt å oppføre seg voksent og takle å være normale i samme rom av hensyn til barna. Dersom nye flammer ikke takler det, er de for umodne til å ha forhold til andre voksne. Anonymkode: 218d9...e17 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #18 Skrevet 30. august 2023 Min erfaring fra da jeg var singel og på datern for noen år siden, var at fleste jeg var på noen dater med tok kontakt igjen. Jeg har dog mer selvrespekt enn som så, for det var jo en grunn til at det ikke funka. Han ene kjeftet jeg til og med på pga oppførselen hans, og til og med han tok kontakt etterpå selv om det tok et helt år. Trodde ikke mine egne øyne da den meldingen tikket inn. Jeg ble rett og slett fornærmet bare for at han prøvde seg igjen, for hva fikk han til å tro at jeg kom til å synke så lavt. Anonymkode: b443f...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #19 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men en ting: vær veldig forsiktig med det de kaller «no contact» der man liksom får tilbake eksen om man ikke har noe kontakt på noen måneder… det skjer ikke Er bare noen YouTube-folk som mener de, de selger også kurs og bøker angående dette her. det eneste de vil er å selge deg et falskt håp. Anonymkode: ab9ee...138 Det har skjedd meg hver eneste gang. Har aldri opplevd at en eks ikke har kommet tilbake Anonymkode: 87ba3...38d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #20 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det har skjedd meg hver eneste gang. Har aldri opplevd at en eks ikke har kommet tilbake Anonymkode: 87ba3...38d Har du da dumpet selv eller blitt dumpet? Anonymkode: 09727...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå