Gå til innhold

Sunwing reiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sunwing hotell, legger de ut tilbud før ferier? Når blir evt. reiser som folk har avbestilt lagt ut? Blir sånt lagt ut fortløpende? Har et spesielt sted vi vil, men er så himla dyrt.. 

Anonymkode: ba7fc...1e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom er så ann på. Jeg er inne og titter daglig for å se gode tilbud. I år har Apollo vært det rimeligste selskapet, ving har blitt dyrere.  Så da har jeg reist med Apollo. I fjor og alle år før har ving vært billigst. 

Noen hotell blir aldri liggende på billigsalg. Uansett hvilket selskap. 

Men er større sjanse for billig turer til alle hotell hvis du kan reise fort. 

Men gå inn daglig å se. Husk å tømme bufferen da jeg tror de lager data fra siste søk

Anonymkode: 7cebf...4d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom er så ann på. Jeg er inne og titter daglig for å se gode tilbud. I år har Apollo vært det rimeligste selskapet, ving har blitt dyrere.  Så da har jeg reist med Apollo. I fjor og alle år før har ving vært billigst. 

Noen hotell blir aldri liggende på billigsalg. Uansett hvilket selskap. 

Men er større sjanse for billig turer til alle hotell hvis du kan reise fort. 

Men gå inn daglig å se. Husk å tømme bufferen da jeg tror de lager data fra siste søk

Jeg har også lurt på om de ser hva jeg søker på? Og priser deretter? Hvor mener du man tømmer bufferen? Loggen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har også lurt på om de ser hva jeg søker på? Og priser deretter? Hvor mener du man tømmer bufferen? Loggen? 

Ja loggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...