Gå til innhold

Spørsmål til dere single som har et sterkt ønske om et nytt kjæresteforhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å være i et forhold? Og hva er din største motivasjon for å leve sammen med en partner? 

Anonymkode: b80cc...b72

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke et sterkt ønske. Men savner den man kan dele gleder med eller hverdagslige ting med, og som gives a shit. Den man kan gjøre ting sammen med å ha felles engasjement for. 

-M

Anonymkode: c5f0d...222

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg vil føle meg elsket og selv elske et annet menneske med alt det inneholder (-en som støtter meg og er der for meg, like mye som jeg er der for han. Pluss sex og fysiske kjærtegn.)

Det er ikke så viktig med forhold at jeg tar «hvem som helst», han må være verdt det.

Jeg må ikke leve sammen med han, vi kan godt bo hver for oss (spesielt hvis begge har barn).

Anonymkode: c5fbc...aa8

• Nyttig 3
Skrevet

Fordi jeg ønsker meg og har behov for nærhet, kos og sex med et annet menneske. Og det med å få støtte og prate med noen i hverdagen. I tillegg til å ha en å gjøre hyggelige ting med, turer, reiser, være sammen i helger og ferier. Uten en fast partner mangler man jo alt det der. 

Anonymkode: 62c0d...1e0

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi jeg ønsker meg og har behov for nærhet, kos og sex med et annet menneske. Og det med å få støtte og prate med noen i hverdagen. I tillegg til å ha en å gjøre hyggelige ting med, turer, reiser, være sammen i helger og ferier. Uten en fast partner mangler man jo alt det der. 

Anonymkode: 62c0d...1e0

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Savner alt dette. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har egentlig ikke ønsker om et kjæresteforhold, men svarer likevel. For de siste dagene har jeg virkelig kjent på det å ikke ha en trygg og god mann å dele opplevelser med. 

Jeg har en helgepartner som jeg har hatt et par år. Vi gjør alt som er gøy i helgene, snakker også om mindre gøy ting, men er ikke nære som kjærester hvor vi deler alt godt og vondt. Jeg har ikke hatt behov for så mye mer, fordi jeg klarer meg fint som alenemamma. 

Men, Min forelder fikk slag for et par dager siden. Og dette har jeg tatt ekstremt tung. sittet alene på kveldene, etter å ha holdt masken hele dagen fordi jeg er alene med to barn har vært veldig tungt. Jeg har følt meg veldig alene i sorgen, og skulle gjort så mye for å reise til mine foreldre for å hjelpe til i krisen de står i. Å ha en å dele dette med, og som kan støtte, trøste, være en del av det, og som kan trø til slik at jeg får gjort min del som datter. Den har jeg savnet. Og det er vel i disse dagene jeg har sett viktigheten av å ikke ha en som står meg nært. 

Det har også fått meg til å tenke på den gode støtten som mine foreldre har i hverandre. Tenk å ha noen rundt seg, som gjør alt for deg hvis kriser oppstår. Å gå igjennom ilden for en annen, av ren kjærlighet. Det er noe så utrolig flott over den følelsen og handlingen. 

Anonymkode: b1d37...bb8

• Liker 1
  • Hjerte 9
Skrevet

Mangler kos, nærhet og sex og følelse av at noen bryr seg, resten klarer jeg selv i hverdagen.

Anonymkode: c8ec2...594

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mangler kos, nærhet og sex og følelse av at noen bryr seg, resten klarer jeg selv i hverdagen.

Anonymkode: c8ec2...594

sex kan en få lett, men å føle at en person bryr seg om en hadde og betydd noe. Ellers enig. Resten klarer jeg meg fint. 

Anonymkode: be29e...4d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg vil føle meg elsket og selv elske et annet menneske med alt det inneholder (-en som støtter meg og er der for meg, like mye som jeg er der for han. Pluss sex og fysiske kjærtegn.)

Det er ikke så viktig med forhold at jeg tar «hvem som helst», han må være verdt det.

Jeg må ikke leve sammen med han, vi kan godt bo hver for oss (spesielt hvis begge har barn).

Anonymkode: c5fbc...aa8

Signerer denne.

• Liker 2
Skrevet

Er ganske ensomt når man er singel, har venner men blir ikke det samme

Savner en å sove med, kose med og ha det ekstra koselig med

En å leve med

Anonymkode: 177ef...635

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg har vært alene store deler av mitt voksne liv med det det innebærer av ensomhet, alltid være overlatt til seg selv, aldri ha hjelp, støtte eller selskap i ett annet menneske. Det har for all del gjort meg til en svært selvstendig person, men det er ett trist liv som ærlig talt motiverer meg mer til å dø ung enn å sette pris på livet.

Anonymkode: 6fe16...2cb

• Hjerte 3
Skrevet

Har lyst på et barn til er hovedfaktoren. Og som eneste single i hele vennegjengen blir det mye ensomhet. Jeg er heldigvis introvert og elsker alenetid så kan gjerne ha en hel ferie alene på tur og nyte det, men husker jo jeg hadde det godt med eksen før ting ble dårlig og det savner jeg. Savner å ligge i armene hans og føle meg trygg og elsket, og ikke minst sex

Anonymkode: c893f...db3

• Liker 2
Skrevet

Et liv uten en kvinne å være med, prate med, være intim med, glede seg med, trøste seg med, er ikke noe liv. Hele huset er nitrist uten en kvinne. Helt uten varme og kjærlighet. Kaldt, og mer som et venterom. Mens du venter på livet.

Anonymkode: ca978...c62

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Et liv uten en kvinne å være med, prate med, være intim med, glede seg med, trøste seg med, er ikke noe liv. Hele huset er nitrist uten en kvinne. Helt uten varme og kjærlighet. Kaldt, og mer som et venterom. Mens du venter på livet.

Oi dette var trist. 

Anonymkode: 262b8...9b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Så fint sagt ❤️ 

Anonymkode: 62e44...fc6

Skrevet
On 8/30/2023 at 2:33 PM, AnonymBruker said:

Har ikke et sterkt ønske. Men savner den man kan dele gleder med eller hverdagslige ting med, og som gives a shit. Den man kan gjøre ting sammen med å ha felles engasjement for. 

-M

Anonymkode: c5f0d...222

Så du har ikke venner?

Anonymkode: 49036...7c7

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Høres egentlig ut som du ikke er komfortabel med deg selv. Og at du bruker «kvinne» for å plastre deg selv sammen. Man kan ha kvinnER i flertall å både prate med, være intim med og glede seg med uten at man må ha henne gående rundt i huset og ta opp plass. 

Det virker egentlig bare som at du ikke har noe å fylle livet ditt med av substans. Så du prøver å fylle det med en kvinne. Men kvinner vil ha menn med substans. 

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Å bruke kvinner som fyll i livet er ikke lurt, svært få kvinner vil leve i et slik forhold. Skaff deg trivsel i eget liv, det vil skape et bedre fremtidig forhold og et liv en kvinne vil være med på

Anonymkode: 177ef...635

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 14.16):

Hvorfor er det så viktig for deg å være i et forhold? Og hva er din største motivasjon for å leve sammen med en partner? 

Anonymkode: b80cc...b72

Fordi jeg trives best i et forhold sammen med en partner jeg faktisk passer sammen med. Ha noen å dele livet med, men ikke for enhver pris! Det å være singel er ekstrem mye bedre en å være i et dårlig forhold. Det handler jo ikke om det egentlig, men om å kunne takle å være singel så lenge man ikke har funnet den rette. Når man så finner den rette er det bedre en å leve alene. Alt til sin tid, og det handler om å kunne takle begge deler så lenge situasjonen krever det. 

Anonymkode: c7ba9...e76

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så du har ikke venner?

Venner og kjæreste er ikke helt sammenlignbart, kjæresten kan ikke fylle tomrommet til en venninne, eller omvendt. Det er to typer ulike relasjoner. 

Anonymkode: da6bc...54a

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...