AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Har en familie som ikke eier selvinnsikt på noe som helst måte. De klarer ikke la ting ligge og må bare plage gang på gang. De henger meg ut offentlig og virker som det er en slags hat kampanje. Jeg har sagt ifra flere ganger at det er nok men hjelper ikke........ Den som stor i front for alt dette har eks kjæreste som er faren til unga, vurderer sterkt og ta kontakt med han da han ikke har sett barna sine på evigheter og han fortjener vell og vite hvor syk moren er? Hennes oppførsel går uten tvil ut over ungene også. Før hadde de god kontakt med to andre unger i familien nå for de ikke lov og se dem og hilser ikke når vi sees tilfeldig en gang, min datter var helt knust og skuffa. Vi traff på dem for kort tid siden og da hadde moren truet mitt barn jeg fikk ikke med meg dette da jeg sto i kø på butikken, vurderer sterkt og anmelde denne gale personen også ? Anonymkode: bdfa3...35c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 atte hæ? Er det din familie? Forstår ingenting.... Anonymkode: 60aa0...267 6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): atte hæ? Er det din familie? Forstår ingenting.... Anonymkode: 60aa0...267 Hva er det du ikke forstår? Anonymkode: bdfa3...35c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er det du ikke forstår? Anonymkode: bdfa3...35c Jeg forstår heller ingenting av dette Anonymkode: 55c7c...5f4 11
Gjest Elooon Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Jeg forstår ikke så mye jeg heller. Hvis denne familien oppfører seg dårlig så si i fra til de at du ikke finner deg i slik oppførsel. Du sier du vil anmelde, men for hva? Har personen gjort noe kriminelt? Hvis ikke har du ikke noen grunn til å anmelde. Har personen gjort noe kriminelt så kan du anmelde.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 Hva vil du oppnå med å melde fra til eksmannen til henne du kaller "syk"? Tror du hans barn får lov å bli venner med ditt barn da? Har du foretatt deg noe som gjør at denne damen/slektningen har lagt deg for hat? Tror du at du vil nå fram med en anmeldelse av en du mener har truet ditt barn? Det framstår ikke akkurat diplomati på avansert nivå noe av dette. Kanskje best å heve seg over det, la det passere slik at konflikten ikke eskalerer? Saken har nok minst to sider. Anonymkode: abb71...e5f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #7 Skrevet 30. august 2023 Vi er flere som ikke skjønner hva TS beskriver, det er ekstremt dårlig skrevet. For å svare på generell basis tror jeg både TS og flere hadde fått et langt bedre liv om de hadde sluttet å bry seg så mye om hva andre gjør. Anonymkode: 8d5e1...2a9 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Skrevet 30. august 2023 Jeg har prøvd å forstå familierelasjonen uten hell her. Er din familiemedlem kvinnen som truet ditt barn? Og du vil kontakte hennes eks? Altså nei, ikke bland inn flere i denne konflikten Anonymkode: ce39a...67e 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #9 Skrevet 30. august 2023 Det her gir ingen mening.. får litt inntrykk av at dette handler om bitterhet og såret følelser. Anonymkode: 4ca36...ea2 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #10 Skrevet 30. august 2023 Er dette korrekt: Du har en konflikt gående i familien, og opplever at de rotter seg sammen mot deg. Spesielt en kvinnelige slektning, dere har jevnaldrende barn som tidligere har vært venner, men som heller ikke får omgås pga denne konflikten. Hun har truet dine barn - og det vurderer du å anmelde henne for? Anonymkode: e845e...054 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #11 Skrevet 31. august 2023 Var kanskje forvirrende forklart men ja jeg har et familiemedlem som virkelig har blitt opphengt i meg og lager et helvete for meg og barna. Hun har sine problemer og veldig bekymringsfullt at hun har barn og ikke tar i mot hjelp, jeg har nok bestemt meg for og ta kontakt med hennes barnefar og forklare han hva som foregår fordi han har absolutt rett på og vite hvordan det er for barna med henne, noen må tenke på barna, med mindre ikke hun ber om unnskyldning innen veldig kort tid og søker frivillig hjelp så er det alt jeg kan gjøre. Anonymkode: bdfa3...35c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #12 Skrevet 1. september 2023 Legger denne saken død. Snakket med barnefar, han var livredd for denne syke dama så han tørr ikke gjøre noe, ikke rart med tanke på hva hun har puttet han gjennom. Desverre må vist alle erfare hennes mørke side selv, men de kan ikke forvente at jeg åpner opp livet vårt for dem når de har valgt side🙂 jeg orker ikke bry meg mere. Heldigvis ønsker ingen av barna min kontakt med noen av dem, så de slipper og brenne seg som jeg gjorde. Anonymkode: bdfa3...35c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #13 Skrevet 2. september 2023 Herregud for noen syke tråder du har. Lurer på hva din barnefar hadde sagt om han fått vite alt. Siden du er for at barnefedre skal informeres og har tatt det steget Anonymkode: 4ca36...ea2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #14 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Herregud for noen syke tråder du har. Lurer på hva din barnefar hadde sagt om han fått vite alt. Siden du er for at barnefedre skal informeres og har tatt det steget Anonymkode: 4ca36...ea2 Haha det hadde de aldri turt. Ene feigere enn den andre 😂😂 Anonymkode: bdfa3...35c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #15 Skrevet 2. september 2023 Han stoler fullt på meg han🙂 er det en trussel eller E.......? Anonymkode: bdfa3...35c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #16 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han stoler fullt på meg han🙂 er det en trussel eller E.......? Anonymkode: bdfa3...35c Du virker paranoid og syk. Håper riktig hjelp kommer fort. Anonymkode: 4ca36...ea2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #17 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du virker paranoid og syk. Håper riktig hjelp kommer fort. Anonymkode: 4ca36...ea2 Dette er ikke et sted for horer 🙂 Anonymkode: bdfa3...35c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #18 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ikke et sted for horer 🙂 Anonymkode: bdfa3...35c Så fort jeg skrev at det var et sted for horer slutte du og skrive, du var enig tydeligvis?😂 Bare lurer på en ting, hvorfor valgte du det forholdet du valgte nå? Er vell ikke så mye penger i det for deg. Eller har ikke det noe og si når du driver med ting ved siden av kanskje? Ikke bare er du en som splitter familier, dårlig mor, tatt i mot penger du ikke har hatt rett på fra det offentlige, manipulerende men du er også like narkoman som din egen far. Stakkars deg Anonymkode: bdfa3...35c
Millin Skrevet 2. september 2023 #19 Skrevet 2. september 2023 Hva er det som foregår her inne på kvinneguiden med alle disse trådene? Kanskje det er lurt at moderator kommer inn å stenger ned denne brukeren. Virker som en alvorlig sak og en person som ikke er ved sine fulle fem. Det omhandler også barn. Det er vel mulig å se IP adresse om alle disse innleggene kommer fra samme person? Det er vondt og tris å se på. Slikt hører ikke hjemme her. 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #20 Skrevet 3. september 2023 Dere tror at dere kan lure meg, men faller ikke for det falske greiene deres og vet at du står bak alt dette og du kan være sikker på at karma kommer😂 trodde det var en person som ikke tålte trynet ditt men viser seg jo at det er en hel familie, de hadde mye og si om deg. Plutselig veldig stille du, ikke så tøff eller bekymra alikevell du nå😂 Anonymkode: bdfa3...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå