AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Del Skrevet 30. august 2023 Er det noen andre som har fått det? Jeg blir kvalm og uvel og får hodepine. Enkelte netter har jeg våknet av skikkelige kramper i magen. Det er så utrolig irriterende, for de hjelper meg med å sovne, men jeg kan jo ikke ha det sånn Er det veldig uvanlig? Anonymkode: eeb9b...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 30. august 2023 #2 Del Skrevet 30. august 2023 Ikke veldig vanlig, men det kan skje. Les gjerne pakningsvedlegget når du begynner på en ny medisin, så ser du hva som finnes av bivirkninger og hvor vanlige de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Del Skrevet 30. august 2023 Inneholder den typen du bruker magnesium? Det kan være det. Anonymkode: cd8ae...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Del Skrevet 30. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Inneholder den typen du bruker magnesium? Det kan være det. Anonymkode: cd8ae...a78 Nei, det er ren melatonin. Anonymkode: eeb9b...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Del Skrevet 30. august 2023 Jeg klarte nesten ikke røre meg da jeg tok melatonin. Ble ikke noe trøtt av det, men kroppen ble "lam". Var utrolig ekkelt. I tillegg fikk jeg kaldsvetting og skjelvinger, og voldsom hjertebank. Aldri mer. Anonymkode: ec881...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Del Skrevet 30. august 2023 41 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg klarte nesten ikke røre meg da jeg tok melatonin. Ble ikke noe trøtt av det, men kroppen ble "lam". Var utrolig ekkelt. I tillegg fikk jeg kaldsvetting og skjelvinger, og voldsom hjertebank. Aldri mer. Anonymkode: ec881...49c Huff, veldig ekkelt! Jeg har faktisk også opplevd kaldsvetting etter å ha tatt tabletten nå som jeg tenker over det. Anonymkode: eeb9b...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #7 Del Skrevet 30. august 2023 Mareritt, nedstemt og tanker om å skade meg selv. Skal aldri ta det mer. Nå har jeg en nevrologisk sykdom i tillegg som klusser til mye av systemet i kroppen og jeg tåler medisiner dårlig, så tror det var en bidragsyter til at jeg opplevde så «intense» bivirkninger. Dette var Melatonin dråper. Anonymkode: 91392...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mareritt, nedstemt og tanker om å skade meg selv. Skal aldri ta det mer. Nå har jeg en nevrologisk sykdom i tillegg som klusser til mye av systemet i kroppen og jeg tåler medisiner dårlig, så tror det var en bidragsyter til at jeg opplevde så «intense» bivirkninger. Dette var Melatonin dråper. Anonymkode: 91392...159 Er muligens derfor jeg også fikk så sterke reaksjoner, har nevrologisk sykdom. Jeg fikk melatonin på resept. Tåler også medisiner dårlig, og tar ikke en gang ibux. Anonymkode: ec881...49c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #9 Del Skrevet 30. august 2023 Kjenner en tenåring som begynte å tisse i senga av det. Anonymkode: 00efb...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå