AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #61 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg hadde droppet Elbil og kjøpt en plug-in. Veldig mye styr med den ladingen. Forbanna dyrt blir det også, om man må lade langs veien. Anonymkode: 263fd...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #62 Del Skrevet 5. september 2023 Porsche Taycan, vil ikke bli sett i noe sånn Tesla-skrot eller annet kina-søppel. Anonymkode: 78245...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #63 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det ikkje mulig å sette på vinduvisker?? Går det automatisk? Anonymkode: 663ec...89f Jepp, det er av og på. Og fordi Tesla skal utvikle alt selv, bruker de ikke Continental sine noenlunde greie regnsensorer. Det de har laget selv er akkurat som den evinnelige fantombremsingen: Fungerer ikke. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde droppet Elbil og kjøpt en plug-in. Veldig mye styr med den ladingen. Forbanna dyrt blir det også, om man må lade langs veien. Anonymkode: 263fd...425 Hurtiglading koster det samme som å fylle drivstoff. Å velge en drivstoffbil av den grunn er et meget svakt argument. Anonymkode: 07698...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #64 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jepp, det er av og på. Og fordi Tesla skal utvikle alt selv, bruker de ikke Continental sine noenlunde greie regnsensorer. Det de har laget selv er akkurat som den evinnelige fantombremsingen: Fungerer ikke. Hurtiglading koster det samme som å fylle drivstoff. Å velge en drivstoffbil av den grunn er et meget svakt argument. Anonymkode: 07698...9c5 Selv merket heter Tesla er ikke alle modellene like. Både S'en og X'en min styrer jeg viskerne som jeg vil. De er automatiske ja, men jeg kan lett overstyre det. Viskeren på X er den beste jeg noen sinne har vært borti. Hurtiglading kan være dyrt, men uansett hvilken Elbil man kjøper satser man ikke på kun betalt hurtiglading. Jeg lader enten hjemme eller på Tesla Superchargers hvor bilene mine lader gratis. Anonymkode: cde55...868 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peterpan91 Skrevet 11. september 2023 #65 Del Skrevet 11. september 2023 On 8/30/2023 at 2:07 PM, AnonymBruker said: Tesla! Ingen over, ingen ved siden. Vi har nå Tesla Y, en fantastisk bil! Kjøp for alle del 4wd, den er god på vinterføre, i motsetning til hva noen skriver her. Vi hadde Tesla 3 4wd som også var suveren, men vi trengte litt større bagasjeplass. Aldri hatt ett eneste problem med Tesla i alle årene vi har hatt dem. Nydelig og morsom å kjøre, og en av verdens desidert tryggeste biler. Anonymkode: 5ee39...22f For noe tøys. Så absolutt ikke en av verdens tryggeste biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peterpan91 Skrevet 11. september 2023 #66 Del Skrevet 11. september 2023 On 8/30/2023 at 9:23 PM, Pudderrosa said: Hva er folkets mening om Skoda enyaq? Solid bil som ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #67 Del Skrevet 11. september 2023 12 hours ago, Peterpan91 said: For noe tøys. Så absolutt ikke en av verdens tryggeste biler. https://www.forbes.com/sites/johnkoetsier/2022/09/07/tesla-model-y-gets-highest-safety-score-ever-in-european-test/ Anonymkode: a5501...656 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #68 Del Skrevet 14. september 2023 On 8/30/2023 at 1:41 PM, Hjelmesett said: Uten tvil E-Golf 2018 - idag dette er absolutt siste bil jeg ville kjøpt. En elbil som later som den ikke er en eilbil, utrolig forvirrende å kjøre. Og ikke minst, kjipt, hvis man først har blitt vant til å kjøre elbil (ja, prøv å kjøre tesla til daglig og e-golf av og til, omg så mye jeg hater den bilen). uansett, ser at du TS har en annen budsjett enn oss. Ville kanskje valgt Id4 med ditt budsjett,m hvis du ikke trenger veldig mye plass. Vi har tesla model 3, som er jo mye billigere bil. Anonymkode: f00c1...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #69 Del Skrevet 14. september 2023 Hadde kjøpt Tesla om jeg skulle brukt så mye penger, og hatt det som hovebil. Ville ikke forsøkt meg nedover i Europa i annet enn Tesla. Ladingen og batteriet på de er overlegen alt annet. Anonymkode: d8c07...a51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelmesett Skrevet 14. september 2023 #70 Del Skrevet 14. september 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: dette er absolutt siste bil jeg ville kjøpt. En elbil som later som den ikke er en eilbil, utrolig forvirrende å kjøre. Og ikke minst, kjipt, hvis man først har blitt vant til å kjøre elbil (ja, prøv å kjøre tesla til daglig og e-golf av og til, omg så mye jeg hater den bilen). uansett, ser at du TS har en annen budsjett enn oss. Ville kanskje valgt Id4 med ditt budsjett,m hvis du ikke trenger veldig mye plass. Vi har tesla model 3, som er jo mye billigere bil. Anonymkode: f00c1...2ba totalt uenig med deg. Kona har hatt tesla nå i 1,5 år og jeg kan ikke helt begripe hypen rundt tesla. veldig overvurderte biler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BMA Skrevet 14. september 2023 #71 Del Skrevet 14. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 13.40): Usikker hva eller hvordan man skal velge Har prøvd en del, og burde kanskje prøve flere. - Mercedes Eqc og Eqe -tesla X og S - Voyha - Hongqi - Audi Etron - Id4 og Id5 - ford e mack - byd uavhengig i de jeg har testet, hvilken elbil hadde du kjøpt idag? Anonymkode: 663ec...89f Ville kjøpt et merke som eksisterer ennå i 2030.. Dvs at du kan glemme VW, Audi...ja alt i VAG gruppen...Toyota, Mazda, Subaru, Mercedes, BMW, Ford, GM, og selvsagt de andre japsene men de har jo ikke elbiler engang, Suzuki og Mitsubishi og Honda... Alle jeg har nevnt ovenfor vil være konkurs eller oppkjøpt av noen jeg ikke har nevnt før 2030... Oj dæven holdt på å glemme Nissan....trolig førstemann til skifteretten og like trolig innen 12 mnd.. Endret 14. september 2023 av BMA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #72 Del Skrevet 14. september 2023 Er veldig fornøyd med vår Renault Zoe one 😍 ca 400 km om sommeren, 340 om vinteren. To barn og stort bagasjerom. For 350 får du med alt av ekstra utstyr og oppgraderinger. Anonymkode: ab083...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #73 Del Skrevet 14. september 2023 BMA skrev (23 minutter siden): Ville kjøpt et merke som eksisterer ennå i 2030.. Dvs at du kan glemme VW, Audi...ja alt i VAG gruppen...Toyota, Mazda, Subaru, Mercedes, BMW, Ford, GM, og selvsagt de andre japsene men de har jo ikke elbiler engang, Suzuki og Mitsubishi og Honda... Alle jeg har nevnt ovenfor vil være konkurs eller oppkjøpt av noen jeg ikke har nevnt før 2030... Oj dæven holdt på å glemme Nissan....trolig førstemann til skifteretten og like trolig innen 12 mnd.. Ja så mye peiling hadde du på bilprodusenter😂😂 Anonymkode: 500df...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #74 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg har kun hatt Teslaer (både S og Y), men det er ingen tvil om at jeg ikke skal kjøpe Tesla neste gang jeg skal kjøpe elbil. Det må virkelig finnes bedre biler enn Teslaer på el bil markedet, og hvis det ikke gjør det bør ingen kjøpe el biler. Anonymkode: dfae2...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #75 Del Skrevet 16. september 2023 I min jobb som produksjonsansvarlig med journalist har jeg prøvekjørt alt på markedet og i min tid vært med på intervjuer, eventer, samlinger og filmopptak. Både små og store produsenter, Youtubere, journalister over hele verden sier det samme gang på gang.. Best value for money, så er det ingenting som slår Tesla. De er soleklart fremfor alle i sine prisklasser. Flere kaller det "anti tesla tax" hvor du altså må betale mer for en bil, fordi du ikke vil gå for en Tesla. Lading, kjøring, vedlikehold.. Alt er så sinnsykt simpelt. Taycan må vel være den dårligste bilen Porsche har laget noen gang, kan hvertfall ikke være langt unna. Det er ikke rart at de STUPER i pris. Bare se raseriet i Porsche gruppene på sosiale medier. Halvparten av de jeg har møtt som har eid en slik har totaltsett vært skuffet over opplevelsen. Det finnes flere gode biler, men du får SOLEKLART mest for pengene med en Tesla. Velg en produsent som faktisk har en app som fungerer, som f.eks. Tesla. Litt flaut når selv selgerne til Audi sier at appen til elbilene deres til over 1 million er svært lite pålitelig og at de har slitt med dem mye privat... Skoda Enyaq er en god og populær bil, men lite kraft. Anonymkode: f5c6d...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #76 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Taycan må vel være den dårligste bilen Porsche har laget noen gang, kan hvertfall ikke være langt unna. Det er ikke rart at de STUPER i pris. Bare se raseriet i Porsche gruppene på sosiale medier. Halvparten av de jeg har møtt som har eid en slik har totaltsett vært skuffet over opplevelsen. Kan du oppsummere kritikken? Anonymkode: 07698...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfahann Skrevet 20. september 2023 #77 Del Skrevet 20. september 2023 Strengt tatt er de hybrider, men Ferrari har gitt ut et par artige doninger nå: 296GTB og SF90. De går unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. september 2023 #78 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 13.40): Usikker hva eller hvordan man skal velge Har prøvd en del, og burde kanskje prøve flere. - Mercedes Eqc og Eqe -tesla X og S - Voyha - Hongqi - Audi Etron - Id4 og Id5 - ford e mack - byd uavhengig i de jeg har testet, hvilken elbil hadde du kjøpt idag? Anonymkode: 663ec...89f Spørsmålet er hva behovene dine er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. september 2023 #79 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 13.50): Biler som faller fra hverandre er jo greit. Anonymkode: c33cb...862 Tesla har de sikreste bilene på markedet. Det er langt mindre sannsynlighet for død eller alvorlig skade hvis man sitter i en Tesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #80 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 9.23): Jepp, det er av og på. Og fordi Tesla skal utvikle alt selv, bruker de ikke Continental sine noenlunde greie regnsensorer. Det de har laget selv er akkurat som den evinnelige fantombremsingen: Fungerer ikke. Hurtiglading koster det samme som å fylle drivstoff. Å velge en drivstoffbil av den grunn er et meget svakt argument. Anonymkode: 07698...9c5 Min X har da vitterlig justerbare viskere, hva er det du fabulerer om? Greit at du ikke liker Tesla, men snakk nå sant i det minste. Kan jeg få se regnestykket ditt? 🙂 Anonymkode: e0459...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå