Miriamis Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Hei, Min mor og jeg har veldig lyst til å reise til et varmere strøk i julen i år. Gjerne avreise lille julaften og hjem enten rett før eller rett etter nyttårsaften. Noen som har tips om sted og hotell? Gjerne noe all-inclusive opplegg hvor det er mulig å få tak i mat på helligdager også 😅 Flyr fra Torp eller Gardermoen, og ønsker helst at det ikke er lavere enn 22-23 grader. Vi er glad i bading både i basseng og sjøen, men ikke kaldt vann, så gjerne oppvarmet basseng dersom det er aktuelt grunnet temperatur. Bar i nærheten er et must! 😂 Og absolutt et stort pluss hvis det er voksenhotell.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Det er umulig for oss på KG å finne et reisemål for deg når ikke vi vet budsjett, ønsker etc. Jeg kan komme med tips om reisemål, men du må ganske langt for å ha garantert sol og varmt da. Kanariøynene, Emirater, Egypt er noen alternativer. ellers så må du til Thailand, Maldivene etc. Det er bare å plotte inn ønsker på Ving, Apollo og Tui så får du forslag. Sjekk stedet gjerne for omtaler på Tripadvisor og Google. Regn med at det er veeeldig dyrt når du tenker å reise. Anonymkode: 47307...49a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå