AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Del Skrevet 30. august 2023 Jeg vurderer å bestille en Twentyfour Finse 2.0-anorakk, for de fins i så mange fine farger. Dessverre har jeg ikke mulighet til å prøve den. Jeg har sett måleskjemaet på sidene deres, så jeg har jo en viss ide, men ønsker erfaringer fra dere også. Er de litt små i størrelsen? Mitt inntrykk er at de i alle fall ikke er store. Jeg er plus-size, med en immari upraktisk epleform. Jeg er på veg ned i vekt, men trenger klær i mellomtiden, også. Anonymkode: 42592...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 30. august 2023 #2 Del Skrevet 30. august 2023 Er stor selv og synes Twentyfour er stor i størrelsen, gikk ned en størrelse men kunne nok gått to størrelser ned men jeg måtte ha jakken til en tur så da ble det slik. Men jakken jeg kjøpte var med glidelås og jeg har hørt at de som er uten er litt trangere så jeg hadde prøvd å bare gå ned en størrelse på de. Eventuelt at du kjøper 2 og så sender du bare tilbake den du ikke vil ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Del Skrevet 30. august 2023 Synes de er helt normale. Har en slik anorakk og bruker den samme størrelsen som jeg alltid gjør. Anonymkode: 7dd3a...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 30. august 2023 #4 Del Skrevet 30. august 2023 Normal til normal+. Kjøp den størrelsen du vanligvis hadde kjøpt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Del Skrevet 30. august 2023 Helt normale vil jeg si. Men jeg synes de er litt små rundt hoftene, min sitter iallfall fint på resten av overkroppen, men er trang over hoftene/rumpa. Har litt pæreform men ikke så ekstremt 😛 Anonymkode: 376de...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 30. august 2023 #6 Del Skrevet 30. august 2023 Litt store, men akkurat den modellen har snører i livet på innsiden som du kan stramme, som både gir den fin fasong, og «krymper» den litt. Jeg kunne godt hatt mindre, men bruker den også på vinteren, med god genser under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #7 Del Skrevet 30. august 2023 Takk for svarene. Da bestiller jeg anorakk i den størrelsen jeg bruker fra før. Anonymkode: 42592...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #8 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg syns de er store i str. Bruker M i gensere og har str 38 i mine jakker derfra, men det er for å ha plass til tykk ullgenser under. Kunne fint hatt str 36. Anonymkode: b52b5...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #9 Del Skrevet 31. august 2023 Syns de er normale i størrelsen. Anonymkode: 9aee3...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #10 Del Skrevet 31. august 2023 Bestilte nettopp en regnanorakk derfra. Jeg bruker S og M til vanlig. Bestilte S i denne og den var mer enn stor nok. Anonymkode: 91198...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #11 Del Skrevet 31. august 2023 Anorakk store de med hel glidelås små Anonymkode: 552b6...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #12 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anorakk store de med hel glidelås små Anonymkode: 552b6...2d2 Min erfaring er helt motsatt; anorakk normal til litt liten, jakkene er store! Anonymkode: cccd8...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #13 Del Skrevet 1. september 2023 Anorakkene er store Anonymkode: dfd39...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. september 2023 #14 Del Skrevet 1. september 2023 Synes anorakkene er noe romslige i størrelsen, men sier som en annen her at de er kanskje litt tighte rundt hoftene! Jeg har litt pærefasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #15 Del Skrevet 1. september 2023 Jeg bruker str 50. Str 50 var for stor og str 48 var akkurat passe. Synes det var stor forskjell mellom de størrelsene Anonymkode: 7c37d...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #16 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg bruker str 50. Str 50 var for stor og str 48 var akkurat passe. Synes det var stor forskjell mellom de størrelsene Anonymkode: 7c37d...3db 50!??!?!?? Anonymkode: 7dd3a...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #17 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 50!??!?!?? Anonymkode: 7dd3a...730 TS her: Til orientering finnes anorakken. opp til størrelse 54. Siden jeg bruker store størrelser selv, noe jeg også skriver i hovedinnlegget, er det nyttig å høre erfaringer fra andre som også er plus size. Anonymkode: 42592...6ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #18 Del Skrevet 6. september 2023 Her er TS igjen. Jeg tenkte jeg skulle dele erfaringene mine. Jeg har fått anorakken nå. I motsetning til alle rådene her inne valgte jeg å gå OPP en størrelse. Ja, den er romslig, og jeg kunne nok til nød valgt den størrelsen jeg bruker til vanlig. Likevel foretrekker jeg oversized framfor ettersittende i denne typen plagg, særlig for å kunne bruke den til vinteren. Jeg synes definitivt ikke at den er stor i størrelsen. Anonymkode: 42592...6ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #19 Del Skrevet 6. september 2023 ser at du har allerede kjøpt. 😅 Men ja, jeg skulle akkurat si, kjøp en større størrelse. Da får du en ullgenser under den, den jakka er slett ikke oversize fra før av. Anonymkode: 059fc...8da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå