AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Jeg fikk påvist delvis avrevet korsbånd i vinter. Tatt MR og gått til behandling hos fysio. Har trent jevnlig, foruten litt av i sommer. det skulle i prinsippet ha blitt bedre nå. Men, jeg sliter fortsatt med å strekke benet helt ut uten smerter(stikker og føles numment). Kneet er også noe ustabilt fortsatt. andre som har hatt en subtotal ruptur? Ble det bedre? Anonymkode: ad18f...09a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Hos meg ble det ikke bedre, jeg ble operert. Men jeg hadde skader på menisk i tillegg, som heller ikke ble bedre - så jeg er litt usikker på om det kanskje var kombinasjonen som førte til operasjon. Har du fått en vurdering av spesialist / ortoped? Med tanke på at du ikke blir bedre? Anonymkode: 93a62...bc8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Ikke fått vurdering hos ortoped. Men, skal til fysio igjen snart og håper hun sender meg videre. Vil så gjerne bli bra igjen😊 Anonymkode: ad18f...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå