Litle Lady Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Er 5 dager over... har lite tegn til noe graviditet bortsett fra litt kvalme EN DAG....( noe som kan ha vært noe annet....?) Og føler at jeg har noe stikninger ve side ned mot lysken... kan jo være innbilning men...? Ellers har jeg vært ekstremt sulten denne uka... blir jo aldrig mett! Noen mederrfaring som kan gi et hint om at dette kan være noen tegn el? :klø: Noen som har hatt d lignende så tidlig? Hilsen håpefull.... :rosasmil:
Malama Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Det KAN være tegn. Og det kan være at det IKKE er tegn. Ta en test da vel?
Kakao Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Hihi, jeg hadde aldri klart å gå fem dager over uten å teste. Men jeg har bare hatt 1 syklus siden p-pilleslutt, da. Hvis man går over mange prøveperioder, så blir man sikkert vant til å være litt mer tålmodig. Lykke til, da! Håper det går bra!!
Nanne Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 hadde tatt en test, håper du får det svaret du vil ha. En go
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Hvis du er 5 dager over kunne du jo ha testet for lenge siden!!! Skjønner ikke at du orker å gå rundt å lure, istedet for å teste og få et klart svar med en gang. Det er ikke så lett for oss her inne å vurdere om du er gravid eller ikke. Mente ikke å svare deg surt, men rådet mitt blir å ta en test, så håper jeg du er heldig og får det svaret du ønsker. Lykke til.
Gjest Isabellas Skrevet 21. januar 2006 #6 Skrevet 21. januar 2006 Syns tester er dyre, jeg. Så jeg skjønner om hun venter.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 Syns tester er dyre, jeg. Så jeg skjønner om hun venter. ← ...jeg er mer nysgjerrig enn økonomisk!
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Syns tester er dyre, jeg. Så jeg skjønner om hun venter. ← Joda, jeg er enig i at testene er dyre, og at det er liten vits i å teste i tide og utide, men når man er 5 dager over og selv mener å ha symptomer, er det vel ikke lenger noe å lure på? (Annet enn å vente og se om det kommer et barn ut om 9 måneder kanskje?)
Gjest Isabellas Skrevet 24. januar 2006 #10 Skrevet 24. januar 2006 Så, hva skjedde da LitleLady? :rosasmil:
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2006 #11 Skrevet 24. januar 2006 Syns tester er dyre, jeg. Så jeg skjønner om hun venter. ← Jeg betalte 150 kroner for 10 tester jeg. (www.billigeteste.dk)
~sikka~ Skrevet 28. januar 2006 #13 Skrevet 28. januar 2006 Jeg betalte 150 kroner for 10 tester jeg. (www.billigeteste.dk) ← Ja skulle si det samme. Prøvere kjøper jo tester i 10-pakninger til 150, så det trenger ikke å være dyrt liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå