Gå til innhold

Varm hvitfarge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil male barnerommene i en varm hvitfarge. Må bestille maling til to rom i morgen. Skal male både tak og vegger.. Er så redd for å bomme på fargen.. Vil ha en farge som ikke virker grå. Vil og ha tal og lister lysere enn vegger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

benhvite vegger er fint og varmt. Ville brukt standardfarger i tak og lister

Skrevet

Jeg vil også foreslå latte! Vi har brukt ulike nyanser av denne til å male panelvegger i huset vårt. Veldig fint resultat! :) Husker dessverre ikke fargekoden... :sjenert:

Skrevet

Lys antikk. Den er nydelig! Pittelitt rødt i, slik at fargen blir varm og fin. Men ganske lys, mye lysere enn Latte tror jeg.

Skrevet

0505 Y 30 R fra Jotun

Den har vi på soverommet og jeg er kjempefornøyd med den.

Den skifter liksom litt farge alt etter som hva slags farge jeg har på sengtøy og gardiner.

Har kirsebær farget skap og nattbord på rommet.

Skrevet

latte er ganske lys jo. Er kanskje cafe latte du tenker på gjest. Den er litt mørkere.

Forøvrig inneholder både latte og lys antikk de samme fargepigmentene i blandingen..så de skal i terorien være helt like. (latte er fra butinox, mens lys antikk er fra jotun)

Skrevet

Vi har latte og den er litt offwhite liksom.. Kjempefin og lun hvitfarge.

Skrevet

BAST fra lady...gåri beigetone ,caffe latte.

har malt alle dørene i huset med den og kjøkkenskapene.

Gjest christineemily
Skrevet (endret)

Bruk for all del ikke elfenben :forvirret: . Den har et grusomt grønnskjær i seg som skriker imot deg hver gang du kommer inn i rommet. Måtte male hele stua på nytt igjen etter ett år vi...

Endret av christineemily
Gjest Gjest_vinterbrud_*
Skrevet

Vi har hvit narciss i stua,kjøkkenet og gangen.Jeg er veldig fornøyd med den,en varm og fin hvitfarge.

Skrevet

Både latte og lys antikk er flotte. De er IKKE like, selv om de skal være det... har en av hver i rom ved siden av hverandre... Jeg syntes latte er hakket varmere enn lys antikk....

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...