AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Del Skrevet 30. august 2023 Hadde eggløsning ifh clearblue test Lørdag kveld og positiv også søndags morgen. Når begynner jeg å telle dager etter eggløsning da? Blir mandag første dag? Er utålmodig etter å begynne å teste,men får prøve å vente en stund til.. Anonymkode: 10ed8...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Del Skrevet 30. august 2023 Når eggløsningstesten er positiv, vil eggløsningen skje alt fra 34 til 48 timer noen ganger mindre eller mer. Jeg pleier å regne dpo fra eggløsningstesten er negativ igjen og da dag 0 fra den først er negagiv Anonymkode: ba18b...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Del Skrevet 30. august 2023 Jeg teller fra dagen etter positiv test - altså positiv testdag blir dpo 0 - selv testen ikke er negativ igjen enda. Jeg har kort LH stigningsvindu. Men noen teller fra testen er negativ, andre ikke...Det viktigste sånn sett er at du selv har kontroll på når du teller ifra 😉 Anonymkode: 488c5...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå