Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og dama møtte hverandre på videregående. Hun er min første kjæreste noensinne, og når sant skal sies hadde jeg ingen erfaring med damer før vi ble sammen.

Hun hadde heller ikke ligget med så mange, men hun har fortalt meg at hun lå med en eldre fyr fra et rockeband etter en konsert  en gang (la oss kalle ham "Dobermann"). Vi hadde drukket litt vin, og hun fortalte meg ganske mange detaljer. Dobermann bor også i byen.

Hver gang hun er borte fra leiligheten i lengre perioder begynner jeg å se for meg at hun drar på besøk til Dobermann og har seg. Jeg får opp ganske visuelle bilder i hodet av hva de gjør og kjenner at sjalusien overmanner meg.

Hvordan kan jeg bli kvitt disse tvangstankene?

Anonymkode: f6dc6...369

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en runk til disse bildene i hodet, og bytt ut sjalusien med kåthet, og glede over at kjæresten din kanskje får seg noe på si. Mest sannsynlig er det bare i ditt hode det skjer, uansett. 

Anonymkode: c88db...5f8

Skrevet

Det er neppe noe hun går å gjør, om hun er sammen med deg.

Stol på henne!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ta deg en runk til disse bildene i hodet, og bytt ut sjalusien med kåthet, og glede over at kjæresten din kanskje får seg noe på si. Mest sannsynlig er det bare i ditt hode det skjer, uansett. 

Anonymkode: c88db...5f8

Ytterst få gleder seg over at partneren har noe på si. Hvis partneren i tillegg gjør det bak ryggen på en er det et svik og dermed vanskelig å finne noe som helst glede over det. Skjønner ikke hvordan noen kan si noe slik når bare tanken på det skaper sjalusi for ts. Det er nok lett for deg å si som tydeligvis ikke er monogam og heller ikke ønsker en monogam partner, men for majoriteten er nok ståa litt annerledes. Det er ikke bare å bytte ut følelser. De har man sjeldent kontroll over. Man kan jobbe mot ulike følelser og la være å dyrke dem, men det er ikke bare en bryter som kan slås av og på. 

Anonymkode: 8b0ec...41f

• Liker 2
Skrevet

Jobb med usikkerheten din. Finnes gode selvhjelpskurs på nettet. 

Anonymkode: 89447...937

Skrevet

Aldri spør eller fortell noe fra forhold i fortid, for det fører ofte til slik situasjon som du er inne i nå. Fortid er fortid. La det ligge der og konsentrer om nåtid. 

Anonymkode: a1d0c...bc2

Skrevet

Snakk med henne om det. 

Anonymkode: cd278...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...