Gå til innhold

Penkjole for gravid forlover

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har link?

Regner med å vere i 7. mnd, og jeg skal vere forlover. Er liksom ikke bra nok med H&M-kjole.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurer: hvis du finner en pen gravid-kjole fre HM, hvorfor er ikke det bra nok?

Har ellers ingen erfaring med klær for gravide...

• Liker 1
Skrevet
Bare lurer: hvis du finner en pen gravid-kjole fre HM, hvorfor er ikke det bra nok?

Frekking. :frustrert:

Slutt å kommentere hennes valg om å ikke ville ha H&M-kjole. Kanskje hun har lyst på en ordentlig flott kjole som ingen har sett hengende i butikken før, evt. andre gjester kan komme i.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om så mange vanlige butikker her hjemme, men du finner mye på utenlandske nettsteder, bl.a. A Pea in A Pod, Maternity Mall og ikke minst Isabella Olivier (enkel stil, men elegant, lekkert og god kvalitet). Evt så er det mye å finne på Ebay om du gidder å lete litt.

Edit: Så forresten en fin, rød stroppekjole på Den kule mage på Grünerløkka i Oslo forrige uke.

Endret av Dalwhinnie
Gjest Forlover i uke 30
Skrevet

H&M har ingen kjoler for gravide som er det minste egnet for brylluper eller andre litt mer høytidelige anledninger - rett og slett bare hverdagsklær ;)

Det er en del norske nettbutikker for gravide -

sjekk linker på Barnimagen

Skrevet

Jeg kjøpte en lekker kjole på Ni måner på Sandvika storsenter, som jeg brukte da jeg var forlover i August (kjøpte den før sommerferien)

De har også en butikk i Oslo.

Det er ikke så lett og finne noe i butikker her, du finner nok et større utvalg på nettet.

Ellers har merket "noa noa" en del fasonger som egner seg for gravide, hvis du liker den stilen!

Skrevet
Jeg kjøpte en lekker kjole på Ni måner på Sandvika storsenter, som jeg brukte da jeg var forlover i August (kjøpte den før sommerferien)

De har også en butikk i Oslo.

Er den butikken du nevner i Oslo Formes i Bogstadveien eller finnes det en annen også? Tror nemlig Formes er nedlagt ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...