AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Jeg får stadig opp forslag fra Bonprix på fb. Tror jeg bestilte noe badetøy derfra for lenge siden. Synes noen av klærne ser ok ut, men mye akryl og polyester. Hvordan er klærne egentlig? Ser de veldig billige ut?? Anonymkode: 2e957...3ca
Sofakona Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Handlet dere flere ganger..velig fornøyd:)
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Høres ut som franske versjonen av Bunnpris 😅 Anonymkode: 72b51...74e 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 Kjolen til 5 åringen min røk etter andre bruk. Mine egne er veldig gode og fine, tåler en del. Det man kan forvente av den prisgruppen. Generelt fornøyd. Anonymkode: c0a72...d5d 1
GammelKaktus Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Er veldig glad i å kjøpe bestemortrusene mine der. 😅 Har ikke kjøpt andre klær der så vet ikke hvordan de er men tenker det er H&M kvalitet liksom. Får det du betaler for.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 Har handlet der noen ganger. Mitt inntrykk er at det er veldig varierende kvalitet på klærne. Noen er helt fine, mens andre ser billige ut og har dårlig kvalitet. Siste kjøp derfra var kjempefine gardiner. Veldig fornøyd med dem. Jeans er ofte veldig store i størrelsen. Anonymkode: c116a...2dc
Mardina Skrevet 30. august 2023 #7 Skrevet 30. august 2023 Har handlet en del på Bonprix. Mange av klærne har jeg enda og de er av god kvalitet, synes jeg 😊 Eneste grunnen til at jeg ikke bruker dem lenger er at de er elendig på retur og til dels kundeservice. Derfor ønsker jeg ikke bruke dem lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Skrevet 30. august 2023 Har handlet mye der, og vært fornøyd med omtrent alt. Jeg opplever klærne som av bedre kvalitet enn mye i tilsvarende prisklasse fra HM, Lindex og Zalando. Anonymkode: a8b3b...dcc 3
Måneskinn Skrevet 30. august 2023 #9 Skrevet 30. august 2023 Jeg har handlet masse der, storfornøyd. Som plus size syns jeg de har veldig mye fint og det går endel på snitt - store klær her hjemme har lett for å bli posete og ofte ganske "kjerring" etter min smak. Jeg har handlet mange kjoler der, og elsker dem alle sammen. En venninne har funnet gode bh'er samt truser. Prisene er også fordelsaktige. Ang. retur har jeg ikke hatt noe problem, det har gått relativt fort og pengene kjapt tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #10 Skrevet 30. august 2023 Jeg er størrelse 48/50 og er fornøyd med klærne derfra. Sist var det altfor lang leveringstid. Stod 4-6 dager men tok det dobbelte. Anonymkode: 8a78d...fcd
anon01 Skrevet 30. august 2023 #11 Skrevet 30. august 2023 Jeg har kjøpt kjoler derifra - kjempe fornøyd med selve produktene! Leveringstiden var fra bestilling til henting på post i butikk, 6 virkedager.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #12 Skrevet 30. august 2023 Det er litt som å kjøpe klær på europris og spar kjøp.. Billig, dårlig kvalitet og ganske slum... Anonymkode: a23ab...a92 1
Tøvftta Skrevet 30. august 2023 #13 Skrevet 30. august 2023 Har handlet litt derifra, grei kvalitet på kjolene jeg har bestilt i alle fall. 1
Daisy-love Skrevet 31. august 2023 #14 Skrevet 31. august 2023 Har handlet der, og det er litt vanskelig med størrelsene for meg. Underdeler har jeg ikke hatt hell med. Overdeler er jeg plutselig 32/34, og selv da kan jeg svømme i noe av det. Jeg har en genser jeg har brukt MYE derfra, som har holdt seg utrolig godt, og jeg får mye skryt for. Annet har jeg sendt rett i retur fordi jeg merket med en gang at det ble mer som en vaskefille. Sånn er det jo med andre butikker også. Jeg har ikke handlet der haugevis av ganger, men noen få. Ikke hatt problemer med returen her, og ikke hatt noe med kundeservice å gjøre, så aner ikke hvordan de evt er.
theamor Skrevet 31. august 2023 #15 Skrevet 31. august 2023 Jeg har kjøpt både kjoler, sko, og accessories der. Kvaliteten er litt varierende. De dyre tingene har bedre kvalitet enn de billige, overraskende nok 😊 De har en blanding av egne produkt og etablerte merker (f.eks S.Oliver og Tamaris). Jeg kan sjekke litt hvilke merker jeg er mer og mindre fornøyd med om det var noen spesielle du lurte på 🙂
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #16 Skrevet 31. august 2023 Jeg kjøpte noen kjoler derfra, og de har holdt seg overraskende bra til de lave prisene. Anonymkode: 1240a...820
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #17 Skrevet 31. august 2023 Jeg har handler mye der, og klærene er i god kvalitet. Jeg har jakker, topper, kjoler, bukser, bh'er, og alt har vært helt ok til prisen. Anonymkode: fbdd3...229
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #18 Skrevet 31. august 2023 theamor skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt både kjoler, sko, og accessories der. Kvaliteten er litt varierende. De dyre tingene har bedre kvalitet enn de billige, overraskende nok 😊 De har en blanding av egne produkt og etablerte merker (f.eks S.Oliver og Tamaris). Jeg kan sjekke litt hvilke merker jeg er mer og mindre fornøyd med om det var noen spesielle du lurte på 🙂 Tusen takk for tilbudet! Var egentlig ikke noe spesielt jeg tenkte på, men mer generelt om klærne er ok. De er jo stortsett i lavere prisklasse, noe som forsåvidt er helt ok, men kjipt hvis klærne er av veldig dårlig kvalitet eller ser ekstremt billige ut. Virker som de fleste er fornøyde, da. Anonymkode: 2e957...3ca 1
Kittykat Skrevet 31. august 2023 #19 Skrevet 31. august 2023 Jeg handler mye fra Bonprix og klærne er som alle andre klær. Noen klær er av bedre kvalitet enn andre. Jeg kjøper for det meste topper og gensre. Av alle klærne jeg har kjøpt så er det kun et par topper som har vært av dårlig kvalitet og ikke har vart lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå