AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Dere som har litt peil på motebildet: Er ponchoer trendy? Fikk opp en i feeden min på fb, og vurderer å kjøpe den, men gidder ikke bruke penger på den hvis det er helt ute… Anonymkode: a0ac3...743
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 Mener du regnponcho? I såfall er vel de litt på moten nå ja. Ser mange av de og synes de er kule. Hvis du mener en vanlig type strikket poncho kan det også absolutt være kult, men ikke til hva som helst. Jeans, boots, kanskje en kul hatt og en stilig poncho med eller uten belte i livet - ja det kan bli bra. Anonymkode: 8322d...fc2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Regnponcho har alltid vært mer eller mindre i motebildet. Vanlig poncho er også ganske greit i motebildet men du må være typen som passer det og som med det meste annet må du vite hvordan det styles men det er et plagg som fungerer greit i 2023 og jeg har sett flere bruke det Anonymkode: 29245...159
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 Mente vanlig poncho. Har fått med meg at regnponcho er in og har nettopp bestilt meg en, men fikk opp denne som jeg falt litt for. Litt skeptisk til materialet. Tenker den ellers kan styles med jeans og bli ganske ok… Anonymkode: a0ac3...743
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mente vanlig poncho. Har fått med meg at regnponcho er in og har nettopp bestilt meg en, men fikk opp denne som jeg falt litt for. Litt skeptisk til materialet. Tenker den ellers kan styles med jeans og bli ganske ok… Anonymkode: a0ac3...743 Den var veldig fin, har du link? Jeg går mye med poncho om vinteren. Men lar den være statement'en. Så denne hadde jeg brukt til tynn svart eller beige genser, enkle jeans og chelsea-boots. Anonymkode: 58468...d1a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 Så gøy at du synes den var fin. Bare søk opp poncho på bonprix.no, så kommer den opp. Anonymkode: a0ac3...743
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå