AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Hadde en irriterende diskusjon med vedkommende idag tidlig, har sendt en melding , og beklaget siden jeg var litt urimelig, samtidig som jeg har sagt at det er dumt om du syntes tiden du tilbringer med meg er irriterende ( litt sånn at om h»n syntes jeg bare er et mas ) men ikke hørt noe fra personen, og jeg holder på å bli gal. Hvor lenge bør jeg vente før jeg ringer , vil samtidig at vedkommende skal savne og sette pris på meg så burde kanksje bare vente nå da? Anonymkode: a40a9...5cb
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 La dem være. Noen trenger lengre tid for å roe seg ned. Mas gjør det ikke noe bedre. Du må selv takle at du holder på å bli gal, det er ikke opp til den andre å gjøre det for deg. Du kan bare styre egne følelser, ikke kreve at andre er like deg. Anonymkode: cefae...2dd
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Ikke ta kontakt hvis du ikke har fått respons på meldingen. Anonymkode: a8c49...236
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 Du skal jo ikke ta kontakt igjen nå? Du har sendt en melding, og da er det den andre partens tur til å svare. Prøv å ikke tenk på det, legg det bort mentalt. Anonymkode: 00a8a...460 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Vedkommende får være irritert så lenge en selv vil/klare/ønsker. Ikke ring, ikke meld. Nå er ballen hos den andres banehalvdel. Hører du ikke noe, så er datingen/forholdet (min antakelse) over. Vil du være med noen som ikke liker å være med deg?? Anonymkode: 2e543...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 Her ba du om unnskyldning men samtidig ikke. Kanskje derfor han er sur. Anonymkode: 59931...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå