AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #21 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 13.11): Det er typisk at menn har en mer bestemt fremtoning, som kan gjøre at hunden på en måte får større respekt ovenfor de, anser de som "lederen". Kvinner er ofte mildere, selv om man er den som trener, går tur og mater. Ikke alltid slik da. Anonymkode: 170c7...3f1 Dette er min erfaring. Anonymkode: 5a6e0...d36 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #22 Skrevet 2. september 2023 Hunden vår er oppvokst med å være med mannen min på jobb hver dag og det er så og si kun han som har oppdratt henne. Hun forguder meg som om jeg var hellug grunn. Tror det handler mye om at jeg oftere avviser henne. Jeg er ikke i nærheten så tålmodig eller hundeelskende som min mann. Hun er nok litt selvdestruktiv og søker det hun ikke kan få 🤪 (Er glad i hunden altså, gidder bare ikke å ha henne oppi meg hele tiden 🤪) Anonymkode: 8db5b...1c9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #23 Skrevet 3. september 2023 Menn er mer konsekvente enn oss damer. Vi duller mer. Vår hund går ikke inn på kjøkkenet når mannen er hjemme. Men gjør det om det er bare meg hjemme. Anonymkode: 8ee47...617
°Rozárka° Skrevet 4. september 2023 #24 Skrevet 4. september 2023 Vår hund har ingen spesiell favoritt. Jeg var alene med henne til hun var 3 år. Den som er nærmest med mat,godbiter og kos er favoritten i øyeblikket. Hun har mange fans, og digger alle som gir henne oppmerksomhet. Klø henne bak øret,så sitter hun på foten din, og er forelsket i deg etter et halvt minutt😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå