AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #1 Skrevet 30. august 2023 Jeg leier et sted hvor det er dusjkabinett. Problemet er at dusjen tetter seg hele tiden. Mistenker det er fordi selve delen som beskytter hullet i dusjen hvor vannet forsvinner er for dårlig. Selv om den alltid står i så forsvinner alt av hår osv ned i sluket. Hater det!! Vel, nå er det kommet dithen at jeg ikke får røret til å løse seg opp. Har helt i en halv flaske av oppløsningsmiddel rett i sluket og latt det være der over natten, men det er like forbanna tett neste dag. Hele dusjkabinettet oversvømmes på under 1min. Hva må jeg gjøre for å løse dette? Blir gal av å stå i vann til anklene hver gang jeg dusjer! Anonymkode: c7dcd...757
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg leier et sted hvor det er dusjkabinett. Problemet er at dusjen tetter seg hele tiden. Mistenker det er fordi selve delen som beskytter hullet i dusjen hvor vannet forsvinner er for dårlig. Selv om den alltid står i så forsvinner alt av hår osv ned i sluket. Hater det!! Vel, nå er det kommet dithen at jeg ikke får røret til å løse seg opp. Har helt i en halv flaske av oppløsningsmiddel rett i sluket og latt det være der over natten, men det er like forbanna tett neste dag. Hele dusjkabinettet oversvømmes på under 1min. Hva må jeg gjøre for å løse dette? Blir gal av å stå i vann til anklene hver gang jeg dusjer! Anonymkode: c7dcd...757 Dette er utleiers sak. Ring vedkommende og forklar problemet. Anonymkode: e6170...a71 1
jaromei Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 Jeg ville kontaktet huseier. Dette kan være et større problem enn bare dusjkabinettet. Avløpsrøret kan være tett et annet sted. Vi hadde gamle rør som hadde kollapset, og måtte bytte avløpsrør på utsiden av huset. 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg leier et sted hvor det er dusjkabinett. Problemet er at dusjen tetter seg hele tiden. Mistenker det er fordi selve delen som beskytter hullet i dusjen hvor vannet forsvinner er for dårlig. Selv om den alltid står i så forsvinner alt av hår osv ned i sluket. Hater det!! Vel, nå er det kommet dithen at jeg ikke får røret til å løse seg opp. Har helt i en halv flaske av oppløsningsmiddel rett i sluket og latt det være der over natten, men det er like forbanna tett neste dag. Hele dusjkabinettet oversvømmes på under 1min. Hva må jeg gjøre for å løse dette? Blir gal av å stå i vann til anklene hver gang jeg dusjer! Anonymkode: c7dcd...757 Hva slags middel brukte du? Ikke Plumbo i pulverform, vel? Anonymkode: b3e3a...532
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Dette skjedde oss i vårt gamle hus. Ble oversvømmelse i kjelleren uten at vi visste om det med kloakk som kom inn som overvann. Vi høytrykksspyler rørene utenfra, og brukte stakefjær, så løste det seg til slutt - helt uten å bruke en krone på det. Tok dog noen timer, men dette klarer huseier å løse uten store kostnader Anonymkode: c6cf4...f2f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette skjedde oss i vårt gamle hus. Ble oversvømmelse i kjelleren uten at vi visste om det med kloakk som kom inn som overvann. Vi høytrykksspyler rørene utenfra, og brukte stakefjær, så løste det seg til slutt - helt uten å bruke en krone på det. Tok dog noen timer, men dette klarer huseier å løse uten store kostnader Anonymkode: c6cf4...f2f Vi prøvde alt av midler, men det var fysisk rensing som ble løsningen. Anonymkode: c6cf4...f2f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #7 Skrevet 30. august 2023 Hvis der ikke er slukrist, eller at slukristen er ødelagt, så skulle du bedt om ny med en gang du oppdaget problemet. Du kan ikke tette sluken i månedsvis med hår og tro at det går bra… Hvis det må rørlegger til, så må du betalte for det. Anonymkode: b2ba2...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå